Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 10 września 2012

Metamorfozy

Cześć.
Chciałyśmy zmienić nieco Rozkład Jazdy. Od dzisiaj metamorfozy w poniedziałki będę wykonywać ja, a w czwartki lili.
 
Więc dzisiaj moja metka, jest to metamorfoza LadyYorkLove.


STRÓJ PRZED :


 
Już pisałam o nim we wczorajszych ocenach stylizacji :) W takim razie, napiszę tutaj tylko krótki i zwięzły opis. Stylizacja nie najgorsza, tylko wadzą mi w niej buty i torebka. Jak się teraz przyjrzę to jeszcze nie pasują mi te "dziary" zdobiące ręce. Usunęłabym też jedną z bransoletek. Bardzo mi się podoba połączenie tej kamizelki z tym topem.
 
 
STRÓJ PO :
 
 
Zawsze bardzo mi się podobała ta spódniczka z LE. Jest po prostu boska! Lubię też ELLE, dlatego połączyłam obie te rzeczy ze sobą. Do wspomnianej wyżej spódniczki, założyłam czarny blazer z ELLE i top hb, pod który założyłam czarny stanik i jakąś koszulową bluzkę :D Nie znalazłam żadnej pasującej torebki, więc musiałam obejść się bez. Jako obuwie użyłam czarnych platform.
 
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
 
Nie podoba mi się. Bardzo nie fajnie wyglądają te wymalowane na niebiesko oczy. Fioletowe usta równiez nie są strzałem w dziesiątkę. Na dodatek powinnaś mieć niżej oczy i ogólnie inaczej rozmieszczoną twarz. Do ciemnej karnacji lepszy byłby makijaż w kolorach takich jak czerń, bordo, brąz itd.
 
 
MAKIJAŻ PO :
 
 
Jak teraz patrzę, to nadal źle rozmieściłam elementy twarzy, ale trudno. Nie będę robić nowego screena i make-up'u. Pomalowałam Ci policzki różem, a usta lekko różową szminką. Oczy są pomalowane w tonacji czerń-róż. Chciałam dopasować makijaż do stroju, w którym przeważa czerń, ale głównym elementem jest spódniczka z różową falbanką.
 
 
Jakie są Wasze opinie? :}
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Stylizacja "po" jest ładna, zmieniłabym jedynie bluzkę.
    Makijaż "po" - ok. Nie przepadam za tymi włosami i takim "nijakim" kolorem włosów. Elementy twarzy są źle rozmieszczone, przez co lalka wygląda trochę dziwnie, ale i tak jest nieźle.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje po są ładne, ale makijaż po jest troche nie dopracowany i nos jest za wysoko, ale ogólnie ładnie.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  3. niezla stylizacja ale makeup mi sie nie podoba tak bardzo :/

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. i stylizacja i make up są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja 'przed' nudna, oklepana.Twarz miała dobrze rozmieszczoną.. 3:

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz miała rozmieszczoną dobrze ale ty musiałaś podwyższyć ten nos i skwasić całą sprawę. Makijaż przed był śliczny a ty nie raczyłaś go nawet dokończyć (moje odczucie). Co do stylizacji przed to wcale mi się nie podobała. Po też nie chwyciła mnie za serce. Ogólnie... jeden z nie udanych postów.

    OdpowiedzUsuń