Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 18 września 2012

Hot or Not ; Makijaże

Krótkie info : od dzisiaj udział w zabawie będzie będą brały dwie dziewczyny, a nie trzy jak do tej pory. Dzisiaj jedna nie bierze udziału, ponieważ nie mogę znaleźć jej dollki. Nie wiem, może usunęła konto?
Jeszcze jedno. Aby nie było jakiś nieporozumień. Ktoś ostatnio napisał w komentarzu, że nie powinnam brać pod uwagę twarzy, tylko sam makijaż. Chciałam napisać, że zrobiłam mały błąd, że nie wyjaśniłam Wam wszystkiego wcześniej. Hot or Not ; Makijaże to nazwa, znacząca, że oceniam makijaż, ale twarz również biorę pod uwagę. Ja tak interpretuje tą nazwę i nie chcę, aby później ktoś uważał, że źle oceniam :D To na tyle :] Miłego czytania !


dosia11
 
Podoba mi się Twoja doll i makijaż. Twoja MeDoll ma interesującą twarz. Świetnie. Makijaż nie jest może jakiś wymyślny, ale daje radę i mi się podoba. Zielony cień ładnie wpółgra z Twoimi oczami. Plus za jasne usta. Podoba mi się i po prostu daję HOT.
 
 
natusia2000t
 
Nie jest źle :) Ale nie jest też idealnie. Byłoby lepiej, gdybyś pomalowała rzęsy, a usta zmieniłabyś na jaśniejsze :D Policzki nawet nieźle, ale dodałabym jakiś inny puder jeszcze, aby udoskonalić make-up. Średnio, daję pół na pół - HOT/NOT.
 
 
Co sądzicie? Jakbyście ocenili dziewczyny? :]
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Pierwsza doll jest ładna. *u* Druga też w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. oba mi sie podobaja, chociaz nie lubie tych ust u drugiej

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. obie mi się podobają i zgadzam się z twoimi ocenami

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie przepraszam, źle myślałam. Również zgadzam się z ocenami (:

    OdpowiedzUsuń