Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 4 września 2012

Makijaż - Krok po kroku

Hej! :)
Do wykonania dzisiejszego tutorialu wykorzystałam : beżowy, żółty, czarny, czerwony cień, brzoskwiniową szminkę, czarny, pogrubiający tusz do rzęs.
 
 
 
1. Na początek malujemy powieki czarnym cieniem.
 
 
2. Teraz malujemy oczy czerwonym cieniem.
 
 
3. W kącikach oczu malujemy beżowym cieniem, a dolną powiekę żółtym cieniem.


4. Malujemy rzęsy czarnym tuszem.
 
 
5. Teraz malujemy usta brzoskwiniową szminką.
 
 
 
 
Oto efekt końcowy :
 
 
 
Co sądzicie? :D piszcie
 

10 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają do tego makijażu te włosy i + za czerwone pasemka , świetne sa ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkurzają mnie świecące usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym napaćkała tego trochę więcej, ale to ja. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny- delikatny i dyskretny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione kolory ^^. Ale ja jak to ja dałabym pomadkę podobną do koloru skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dopasowałaś kolor ust do koloru skóry, poza tym bardzo ładny kształt twarzy i makijaż ;D Tylko te włosy mi coś nie za bardzo pasują.

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijaż, uważam że fryzurka idealnie pasuje do makijażu

    Angelika33344

    OdpowiedzUsuń