Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 28 września 2012

Komentatorzy Tygodnia

Na wstępie gorąco Was przepraszamy za opóźnienia. Coś nam się "pokopało" i przez trzy tygodnie (O_o) nie było Komentatora Tygodnia.

Komentator Tygodnia 7 - 14 wrzesień : Katarynka , 9 komentarzy! Gratulację, wygrywasz 10sd. Nie wstawiłam zdjęcia, ponieważ nie wiem jaki masz nick na stardoll :]



Komentator Tygodnia 14 - 21 wrzesień : MissMartyna1811 , 7 komentarzy! Gratulacje, również wygrywasz 10sd! :}



Komentator Tygodnia 21 - 28 wrzesień : julia7373 , 5 komentarzy. Gratulację! Wygrywasz 10sd :D

 
 
Gratuluję wszystkim i przepraszam za opóźnienia :D

12 komentarzy:

  1. o.O . Nie spodziewałam się . Gratuluję reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej jak fajnie :) dziekuje slicznie :) akurat cierpie na niedobor stardollarow :)
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacjee . ; D .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!! :)
    Poza tym bardzo fajny blog :)

    Obserwuję jako: Megan City
    Stardoll: MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o nagrodę wystawie coś najprawdopodobniej dopiero jutro wieczorem . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, gratulacje :D ( Ej,a nie miało być dwóch komentatorów tygodnia? o.O Czy to mi się coś pomyliło. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało, ale przyznam, że tydzień temu o tym zapomniałam i dlatego coś mi się pokręciło :]

      Usuń