Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 6 września 2012

Metamorfozy

SYNOPSA

praca: lili94Saphire


STRÓJ PRZED:

 
Ta stylizacja nie robi na mnie najlepszego wrażenia. Popełniłaś kilka podstawowych błędów, głównie w doborze dodatków. Taka ciężka, złota branzoleta nie pasuje, ani do krzyża, ani do chusty pod szyją. Generalnie nienajlepszym pomysłem było dodanie tej chusty, ponieważ na nią nie da się nałożyć wisiorka, a po drugie nie pasuje gatunkowo do outfitu. "Różaniec" też spoczywa na Twojej rozwianej fryzurce, a to też nie jest dobre, bo wygląda, jakby wplątał Ci się we włosy. Co do reszty, może nie jest najgorzej, ale szału też nie ma. Nie jestem do końca przekonana do tych butów, ale może to tylko moje spostrzeżenie.
 
 
STRÓJ PO:
 
 
W tej odsłonie - zupełnie inna doll! Wyglądasz świeżo, dziewczęco i trendy. Kwiecista spódniczka, idealnie komponuje się z brązową torebką i czółenkami. Czarna bluzka plus pacyfka to świetne połączenie. Najchętniej zmieniłabym Ci fryzurę i zdjęła okulary przeciwsłoneczne, ale nie mam takiej możliwości.
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
Elementy twarzy są bardzo ładne: oczy i usta to jedne z najładniejszych w grze. Niestety trochę schrzaniłaś sprawę... Po pierwsze po co ten piercing? Jeśli nie możesz żyć bez kolczyków, wystarczyłby jeden - na co się tak kaleczyć? A te okulary? Nienajlepszy wybór. Włosy ogólnie mi się podobają, ale w innym kolorze i dopasowane do innych elementów twarzy.
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
Od razu lepiej! Jak mówiłam Twoja doll ma potencjał, którego nie wykorzystałaś. Bez kolczyków, okularów i w upiętych włosach wyglądasz wspaniale. Szkoda, że miałaś tak mało kosmetyków, to zdziałałabym więcej. Musiałam zadowolić się farbkami do twarzy.
 
 
 
 
Preety.Julka
 
praca : NajlepszaVera
 
Dziewczyna, która powinna być przed Preety.Julką ma ubrania w schowku i niestety nie da się wykonać jej metki.
 
 
STRÓJ PRZED :
 
 
 
Oceniałam ten strój już w ocenie stylizacji. Jak już kiedyś pisałam, jest nawet nieźle. Tylko trochę za bardzo jednokolorowo. Tak mdło. Beż ogólnie jest praktycznym i fajnym kolorem, ale cały strój w tej barwie nie jest hitem. Nie powinnaś też połączyć srebra ze złotem.
 
 
 
STRÓJ PO :
 
 
Zawartość Twojej szafy była satysfakcjonująca. Świetna spódnica z Tribute. Dodałam do niej miętową marynarkę, a pod nią dwa pastelowe topy. Znalazłam idealnie pasującą torebkę-darmówkę. Lubię praktyczne, czarne platformy i dlatego ich użyłam. Zostawiłam srebrny wisiorek, który już wcześniej miałaś :D
 
 
MAKIJAŻ PRZED :
 
Ładnie. A raczej poprawnie. Ale za bardzo zwyczjnie. Czarny cień, lekko podkreślone policzki, lekko żółte usta. Wszystko przeciętnie i średnio. Nie rozumiem, po co dodałaś tą białą kreskę na powiece. Najgorzej nie jest.
 
 
 
MAKIJAŻ PO :
 
 
Ok. Zrobiłam makijaż dopasowany do stylizacji. Niebieski, liliowy i biały cień. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze. Musnęłam policzki pudrem. Rzęsy wytuszowałam maskarą.
 
 
Co sądzicie o metkach? Podobają Wam się? Lepiej przed czy po? :D
 
 
 


10 komentarzy: