Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 16 września 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Wreszcie post od.. wtorku. Bardzo się cieszę, że nareszcie coś dla Was napiszę. Więc dzisiaj w ocenach stylizacji oceniać będę : JeniferGold, wiciulka1998 i toxicxdream.




JeniferGold
 
Ocena ogólna : 6 z minusem
Opis : Ciekawa twarz, kogoś mi przypomina, bodajże z jakiegoś filmu, ale nie to oceniam :) Stylizacja średnia. Ładny jest ten top hb, ale mi coś nie pasuje do tej spódnicy. Plus za ten wisiorek, jest fajny i dobrze współgra z topem. Oczywiście całość psuje spódnica. Platrormy są fajne, ale też mi nie pasują do tej spódnicy.
 
 
 
wiciulka1998
 
Ocena ogólna : 6
Opis : Poprawnie. Zwykły top pasuje do tej spódnicy hb. Podoba mi się ta torebka. Bransoletka też spoko. Tylko nie lubię tych rajstop. Uważam, że powinno się używać albo prześwitujących albo czarnych - krytych. Ale te są takie pośrednie, dziwne. Buty ujdą, ale szału nie ma. Co do paska, to powinnien być szerszy.
 
 
 
toxicxdream
 
Ocena ogólna : 4 z minusem
Opis : Kompletnie mi tu nie pasuje.. nic. Ta marynarka jest strasznie oklepana, kiedyś była ciągle używana. Oksfordki nie pasują, dziwna torba, koszula nie pasuje do marynarki. DO tego dwie nie za ładne bransoletki. Ta sukienka robiona na spódnicę też nie jest udana, tak ogólnie to nie najlepsza stylizacja. Kiepsko, kiepsko..
 
 
 
Co sądzicie o stylizacjach i ocenach? ;p
 
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. zgadzam sie calkowicie. twarz pierwszej dollki tez mi kogos przypomina...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym dała tak :

    5+
    4 (jak dla mnie trochę za dużo wszystkiego)
    4+ (zdjęła bym naszyjnik i bransoletki oraz zmieniła buty na ciemniejsze)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ostatnia stylizacja byłaby dużo lepsza bez tej marynarki. A twarz pierwszej doll jest śliczna. *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się oczywiście nie zgadzam! To prawda, że pierwsza doll ma śliczną twarz jednak ta spódnica wcale niczego nie psuje. A nawet dodaje uroku. Nie jest ani za czarno ani za biało czyli w sam raz. Druga stylizacja w ogóle jest brzydka. Tylko szpan na spódnicę Hot Buys, która sama w sobie jest brzydka. Założyłabym tam jakąś kurteczkę bo doll wygląda jakby jej zimno było a poza tym ma takie gołe, puste ramiona. Ta bluzka jest straszna. Co do trzeciej stylizacji mogę się zgodzić, że ta kurtka i bransoletki psują efekt ale torba jest okej. Chociaż denerwuje mnie jak wisi mi coś u nogi... jest odrobinę za duża. Może gdyby ta kurtka była w innym kolorze byłoby bardziej... lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ups. Zapomniałam się podpisać...
    olaprz131

    OdpowiedzUsuń