Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 23 września 2012

Oceny stylizacji

Hej.
Dzisiaj oceniać będę : Missmario5225 i Ecia111. Powinnam oceniać jeszcze wanessa8989, ale chyba usunęła konto, ponieważ nie mogę jej znaleźć.


Missmario5225
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Nie jest źle. Może najpierw plusy ; lubię te rurki ze Stardesign oraz tą ramoneskę :) A teraz czas na minus - kapelusz źle wygląda na tych włosach. W miarę mi się podoba, ale jest tak zwyczajnie, bez rewelacji. Lubię też te okularki, zapomniałam jak się nazywają :} Przydałby się jakiś wisiorek bądź torebka :) Dlatego daję Ci dobrą ocenę :D
 
 
 
Ecia111
 
Ocena ogólna : 9
Opis : Ślicznie :D Bardzo mi się podoba. Uwielbiam te lity :* Ponadto świetna kurtka, świetne spodnie i świetne dodatki. Nic się nie gryzie ze sobą. Nawet twarz Twojej doll pasuje do stylizacji. Fajna, błyszcząca bluzka ładnie komponuje się z tymi ubraniami. Plus za ładne bransoletki hb :)
 

6 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to takie.. niedopasowane. o:

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja oczywiście mam wąty. Może napiszę własne komentarze do tych stylizacji, będzie łatwiej... A więc. Dziewczyna numer jeden - Ogólnie ładnie i schludnie ale trochę nudno. Ta kurteczka jest boska a kapelusz mogłaby założyć nieco wyżej, wtedy wyglądałby znośnie.
    Dziewczyna numer dwa - znowu wieje nudą chociaż jest w miarę fajnie. Te bransoletki są ładne. Kolor spodni rzuca się w oczy i to jest okej. Torebka mnie denerwuje, buty są już zbyt... pospolite a bluzka za bardzo błyszczy. Kurtka jest ładna chociaż wolałabym ją z węższymi rękawami. Ale to tylko moje skromne zdanie.
    olaprz131

    OdpowiedzUsuń