Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 23 września 2012

Nowy wygląd bloga!

Jak Wam się podoba?
 
Przy okazji, moglibyście napisać pod tym postem, które artykuły najbardziej lubicie na naszym blogu?
 
Miłego wieczorku, Misiaczki :*

EDIT: Proszę o komentowanie "Ringu!" - to najważniejszy odcinek tego cyklu artykułów, bo finał. Narazie jest prawie remis, a musi być większa przewaga głosów.

15 komentarzy:

  1. Na kolczykowe-cuda.blogspot.com super post o ćwiekach. Może zajrzysz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;) Najlbardziej lubie czytać z serii "co jest już nie modne" heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga jest fajny, a najbardziej na blogu podobają mi się posty "Co jest już nie modne" i ring, Hot or Not, oceny apartamentów i stylizacji, czuli prawie wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot or not, co jest już niemodne, metamorfozy, oceny stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś pasek,ten pod nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vera robiła :D

      Usuń
    2. To zapytaj Very,jak go zrobiła i mi napisz :D

      Usuń
    3. Dodajesz strony w zakładce "strony", potem bierzesz "układ", pod nagłówkiem masz "dodaj gadżet" i dodajesz "strony".

      Usuń
    4. ja to zrobiłam jeszcze inaczej :D pod nagłówkiem dodałam gadżet linki i tyle :D

      Usuń
  6. Jak tu jasno o.o Muszę się przyzwyczaić ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubie "co jest juz nie modne " i hot or not . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jest już nie modne ' loffciam' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolałam poprzedni wygląd. :3 Teraz jest tak biało jak na SiM czy Uzależnionych. 3: Z artykułów najciekawsze są 'Co jest już niemodne?', hot or not, metamorfozy c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd nowy nagłówek jest ładny ale jest tak biało ...
    a artykuł to Co jest już nie modne mój uluuubiony<33

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam na tym blogu, kiedy był inny nagłówek, ale ten jak najbardziej mi się podoba . ; 3 .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń