Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 24 września 2012

Metamorfoza - -cookie.monster

Metamorfoza -cookie.monster



 
Strój przed : Kolorystyka poprawna. Czerń z dodatkiem różu/czerwieni. Powinnaś dać minimalnie dłuższą bluzkę, ewentualnie dodać pasek. Ogółem fajnie, poprawnie, ale bez szału :] Nie podoba mi się za bardzo ten duży kapelusz. Troszeczkę nudno i zwyczajnie, strój zachowany w jednym kolorze. Nie jest źle, ale nie jest też idealnie :}
Strój po : Miałaś jedynie dwie strony zarówno szafy z ubraniami, jak i z dodatkami. Wykonałam prosty outfit - top w kolorze nude, spódniczka, dżinsowa kamizelka. Dodałam buty w kolorze zbliżonym do miniówki, torebkę w kwiecisty wzór oraz bransoletki. Podoba mi się efekt, fajna stylizacja,
 
 
 
 
 
 
 
Makijaż przed : Nie przepadam za tą fryzurą. Makijaż jest przeciętny. Nie lubię tych oczu, ale sam makijaż nie jest zły. Użyłaś kilku fioletowych cieni. Mogłaś jakoś podreślić policzki, albo usta, no ale trudno :D
Makijaż po : Dopadowałam makijaż do stroju. Podkreśliłam policzki, a makijaż oczu wykonałam z brązowego cienia i białej farbki do twarzy. Wydłużyłam i pogrubiłam rzęsy.


Co sądzicie? :D

5 komentarzy: