Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 3 września 2012

Metamorfozy

Metamorfoza olaa43.
Metamorfozę wykonała : lili94Saphire

STRÓJ PRZED :


 
 
Widzę, że lubisz dżinsy :D Ja niestety za nimi nie przypadam, przynajmniej na stardoll. Twoja stylizacja jest trochę nudna, nie ma w niej nic dynamicznego, zaskakujących dodatków itp. Nie podoba mi się to, że zdecydowałaś się na bezpieczny dżins, nie zaryzykowałaś z czymś bardziej kolorowym. Duży minus za brak dodatków, powinnaś dodać jakąś torebkę, może biżuterię.
 
STRÓJ PO:
 
 
Bardzo podoba mi się metamorfoza! Miałaś kilka naprawdę fajnych dodatków, słodki habrowy pasek z Voile, śliczną miętową torebkę... Bardzo spodobała mi się też spódniczka z Voile, którą dopasowałam do topu z Killah i kurteczki It Girls. Twoja doll wygląda bardzo korzystnie w takich kolorach.
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
Nie cierpię tej fryzury. Jest bardzo brzydka, w dodatku wybrałaś taki "sraczkowaty" kolor, który w zestawieniu z blond pasemkami... cóż wygląda nie za ciekawie. Minus za kolczyki, a'la moja babcia. Nie podobają mi się oczy, to chyba jedne z najbrzydszych na stardoll. Usta, nos i brwi oraz karnacja mogą być. W gruncie rzeczy Twoja doll jest całkiem ładna, ale doradzałabym jednak zmianę tych "paczadeł".
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
Postawiłam na pastelowe kolory, zarówno w makijażu, jak i we fryzurze. Twojej doll ładnie w krótkich, chłopięcych fryzurkach. Miodowy blond bardzo Ci służy. Makijaż oczu jest delikatny, lekko podkreśliłam rzęsy, musnęłam trzema pastelowymi cieniami i podkreśliłam eyelinerem.
 
 
 
 

Metamorfoza Saritka1995.
Metamorfozę wykonała : NajlepszaVera



STRÓJ PRZED :


Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Spódnica, która jest krótsza z przodu, a dłuższa z tyłu, jest bardzo modna, a w tej stylizacji jest kolorowym akcentem. Plus za świetną skórzaną kamizelkę. Do tego czarny top, bransoletka, czarna kopertówka i szpilki. Do tego jeszcze tatuaż, który idealnie dopełnia stylizację. Nawet fajny berecik, pasuje do stroju. Podoba mi się bardzo ten pasek, również świetnie pasuje do stylizacji. Po prostu bardzo udana stylizacja, gratuluję :)


STRÓJ PO :


 
W pierwszym outficie wykorzystałam śliczną koszulę z Archive i sukienkę z Amy Claire. Do tych rewelacyjnych ubrań dodałam prosty czarny top i czarne platformy. Szkoda, że za bardzo nie masz bransoletek, ani zbyt wielu małych kopertówek. Ale i tak masz świetnie wyposażoną szafę.
Druga stylizacja jest moim faworytem. Kolejna boska koszula i fenomenalna spódnica z Young Hollywood. Za tą spódnicę dałabym się pokroić :D Ale nie o tym jest dzisiejszy post. Do tych dwóch ciuchów również nie potrzeba wielu dodatków, wystarczył kwiecisty top i wisiorek z sową - świetny. Znowu brak mi pasującej torebki, ale można na to przymknąć oko. Jako obuwie wykorzystałam zwykłe, czarne platformy.
 
 
MAKIJAŻ PRZED :
 
 
 
 
Ładny makijaż oczu. Świetne połączenie purpury, czerni, brązu i jasnego fioletu. Bardzo dobrze podkreśliłaś również policzki. Plus za ciemne usta, ponieważ Twoja doll ma ciemną karnacje. Bardzo mi się nie podobają te brzydkie brwi. Co do robionych włosów, nie jest źle, ale ja nie jestem ich fanką.
 
 
MAKIJAŻ PO :
 
 
 
 
 
Użyłam czarnego evelinera, tuszu do rzęs i trzech cieni. Połączyłam czerń z szarym i fioletowym. Policzki lekko musnęłam różem, a usta zostawiłam takie, jakie Ty je pomalowałaś. Lekko pomalowałam oczy kredką. 


8 komentarzy:

  1. W obu metamorfozach bardziej podoba mi się po. Nie wiem czemu, ale długa lalka z twarzy przypomina mi Nejtl o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Stylizacja- po, 2 stylizacja- przed

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej metamorfozie lepiej po.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej jest zawsze po tylko nie mam pewnosci co do 2 metamorfozy makijazowej ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami - lepiej 'po'. :3 W drugiej stylizacji podoba mi się ta fryzura przed c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfozy udane, chociaż tym dziewczynom i tak nie były za bardzo potrzebne ;))

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń