Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 4 września 2012

Hot or Not ; Makijaże + Ogłoszenie

Witajcie kochani! :)
Może najpierw małe ogłoszenie ; wczoraj doszło nowe Archive, jeszcze wcześniej nowa kolekcja Pretty in Love, a dzisiaj nowy Hb, a ja nie wykonałam stylizacji. Nie jest to efekt mojego zapomnienia, a tego, iż nie mam pomysłu na stylizacje, Archive i Pretty'n Love mi się nie podoba, a hb jest trudny w wykorzystaniu, a nie chciałabym wstawiać tutaj beznadziejnych i mało kreatywnych stylizacji, byleby były.
Jeszcze jedno, a propos czwartku. Nie pojawił się wtedy post z realną stylizacją i jej stardolowym odpowiednikiem tylko dlatego, że żadnej prawdziwej stylizacji, którą można by było wykonać na stardoll nie znalazłam, i podobnie jak z dostawami i hb, nie chciałam Wam wstawiać głupiej i niepodobnej stylizacji na "odczepne". Codziennie szukam stylizacji, które mogłabym wykonać, ale takowych nie znajduję. Mam nadzieję, że do czwartku znajdę i wtedy chętnie Wam artykuł opublikuję. Przepraszam, nieco się rozpisałam :] Dobrze, więc koniec ogłoszenia, zapraszam na Hot or Not ; Makijaże :)


Hot or Not ; Makijaże :


nataliab11
 
Podoba mi się :) Na początek, napiszę, że bardzo podoba mi się Twoja buzia :) Uwielbiam te usta (sama je mam :)), nosek też (również sama go mam :]), a oczy również mi się podobają. Brwi świetnie pasują do twarzy, fryzurka jest ładna i na dodatek dobrze rozmieszczone elementy twarzy. Teraz przejdę do makijażu. Oczy pomalowane na czarno-czerwono-biało plus pogrubione rzęsy. Wszystko ok, żadnych wtop. Czerwone usta wspaniale pasują. Chyba lekko pomalowałaś policzki pudrem, ale dokładnie nie widać. Ogólnie fajnie, daję HOT.
 
 
 
Ingri13
 
Ojć. Tutaj nie napiszę tak pozytywnie, za co z góry przepraszam, ale na blogu muszę wyrazić moją ocenę. Pierwszy minus za piegi, drugi za masę kolczyków, trzeci za dziwną fryzurę z dziwnymi pasemkami, czwarty za te łezki czy coś w okolicach oczu i piąty za ten "rozmazany" tusz, spływający po policzkach. Jeden kolczyk - spoko. Ale całe mnóstwo? Lekka przesada. Jedno pasemko - ok. Ale niebieskie na tej fryzurze nie wyglądają fajnie. Nie lubię nakładania na oczy różnych pierdułek, molę normalny makijaż. Najsmutniejsze jest to, że pod tą masą ozdób, Twoja doll wygląda nawet ładnie. Niestety, NOT.
 
 
 
fioletowaszafa
 
Ślicznie. Bardzo mi się podoba makijaż oczu. Turkus, amarant, fiolet. Świetnie pomalowane oczy, bardzo dobrze, że nie pomalowałaś rzęs, ponieważ zasłoniłabyś cały makijaż oczu. Plus za kolor oczu, który fenomenalnie pasuje do cieni. Dobrze pomalowane policzki i fajnie, że usta zostawiłaś jasne. Przymknę oko na piegi, których nie znoszę. Dodatkowo nie podoba mi się fryzura, którą zrobiłaś, ale i tak daję HOT.
 
 
 
Co myślicie o ocenach? Zgadzacie się ze mną? Jak Wy byście ocenili te dziewczyny? :3 Czekam na komentarze :p

9 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z twoimi ocenami , ale 1 makijaz jest taki prosty ale jest bardziej w strone HOT ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się całkowicie, makijaże pierwszy i drugi są najładniejsze.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  3. co do ogłoszeń - zdarza się ^.^

    Hot
    Not
    Hot. Zgadzam się z twoimi ocenami. Nie mam nic do dadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ocenę c: Spodziewałam się takiej :D Pozostałe makijaże mi się podobają,zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Twoją oceną, tylko środkowa MeDoll mi się nie podoba (za dużo kolczyków, ale makijaż nawet całkiem ładny).

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają tylko na drugiej dollce zgadzam się z twoją oceną0za dużo bajerów !

    OdpowiedzUsuń