Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 21 września 2012

Metamorfoza britney2036

STRÓJ PRZED:

 
Stylizacja ma coś w sobie - potencjał. Wybrałaś fajne kolory, miętowa zieleń rządzi w tym sezonie, chyba wszyscy ją kochamy, ale te czarne rajstopy? To chyba największa wada Twojej stylizacji, już nie wspominając o tym, że krzywo je założyłaś - prześwity skóry. Kolorystyka nie razi w oczy, ale według mnie takie wakacyjne, delikatne barwy, bezpiecznej zestawiać z bielą, kością słoniową, beżem, albo ewentualnie z aramantowym różem, habrem, granatem... W każdym razie czerń nie jest najlepszym pomysłem, przynajmniej w tym przypadku, nie zdaje egzaminu. Czegoś mi po prostu brak!
 
 
STRÓJ PO:
 
 
 
W szafie miałaś zawrotną licznę wystrzałowych rurek i to jedną parę chciałam uwzględnić w styliazcji, jednak zmieniłam zdanie na rzecz kwiecistej spódniczki, którą bardzo lubię. Genialnie komponuje się z czarnymi dodatkami i szarą kapoką. Chciałam dodać tattoo na nodze, ale nie wiedziałam, czy przypadkiem nie przedobrze, więc nie ryzykowałam. I bez dziary, Twoja doll wygląda wystrzałowo i drapieżnie.
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
Twoja doll ma oryginalną twarz, choć te elementy nie należą do moich ulubionych, zwłaszcza oczy. Usta mogą być, ale według mnie są za wąskie, przez co mało kobiece, ale to rzecz gustu. Makijaż jest w miarę OK, ale nie przepadam za LUXE. Fryzura i jej kolor są dobrze dobrane.
 
MAKIJAŻ PO:
 
Miałaś bardzo dużo kosmetyków, zwłaszcza cieni. Do mejkapu oczu wykorzystałam tylko 3. Rzęsy pogrubiłam mascarą, zaś oczy obwiodłam czarnym eyelinerem. Usta przejechałam delikatną szminką. Kolor włosów zmieniłam na jasny brąz, albo jak ktoś woli - średni blond. Podobasz mi się w tej odsłonie.
 
 
 
Jak Wam się podoba metka?
 
 

6 komentarzy: