Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 17 września 2012

Metamorfoza Bogata_Me

Cześć.
Już na wstępie napiszę, że nie jestem zadowolona z metamorfozy.
Bogata_me miała jedynie z dziesięć ciuchów i pięć kosmetyków. Naprawdę nie rozumiem dlaczego takie osoby się zgłaszają.


STRÓJ PRZED :

Nic ciekawego. Buty nawet spoko, każdy element tego outfitu jest sam w sobie znośny, ale nie podoba mi się połączenie tego sweterka z tą sukienką. Prezentuje się to bardzo średnio. Ogólnie Twoja doll nie przypadła mi do gustu.



STRÓJ PO :


 
Nie jest to raczej wybitna stylizacja. Zwykłe różowe spodnie, pomarańczowy płaszcz i biały top. To prawie cała zawartość Twojej szafy. Naprawdę ubogo, jak na Bogatą_Me. Użyłam tych butów, mimo, iż tutaj za bardzo mi nie pasują, ale innych, bardziej pasujących nie miałaś. Chciałam użyć jakiejś torebki, wisiorka itp.,ale nic takiego nie masz.
 
 
 
MAKIJAŻ PRZED :
 
 
 
O M G ! ! Naprawdę nie wiem od czego zacząć. Okropny makijaż oczu, brzydko pomalowane do tego ta dziwna, zielona kredka.. Czerwone policzki nie są raczej fajne, nawet nie są, ani nie były modne.. Nie wiem czym się kierowałaś przy wykonywaniu tego makijażu, ale raczej nie dobrym gustem. Jeszcze jeden minus za złe rozmieszczenie oczu. nosa i ust.
 
 
 
MAKIJAŻ PO :
 
 
 
Nie jesteś SS, masz 7 poziom, więc żadnej ładnej fryzury nie mogłam Ci ustawić. Zdecydowałam się na zwyczajną, czarną fryzurkę. Oczy pomalowałam jedynie czarnym cieniem i rzęsy tuszem. Naprawdę szkoda, że masz tak mało kosmetyków i musiałam stworzyć coś tak oklepanego..
 
 
Co sądzicie o metce? Lepiej przed czy po? :D
 
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy: