Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 12 września 2012

Oceny apartamentów

Apartament nikolka2508:

 Na pierwszy rzut oka - pokój ciekawy. Sprawia wrażenie przytulnego, może za sprawą mebli w ciepłych kolorach. Dobór kolorów i barw jest świetny, wszystko do siebie pasuje, łącznie z widokiem za oknem i roślinką. Nawet cegły wyglądają przyzwoicie i bardzo tutaj pasują. Wybór dodatków jest przemyślany i większość z nich pasuje do wystroju. Jest jednak kilka mankamentów. To, co mnie razi to ten puchar i zegar na lustrze, ale jak widzicie to drobiazgi. Jeśli miałabym Ci coś doradzić, do wykonanie podłogi; pokój wówczas sprawiałby wrażenie bardziej dopracowanego.

Długo się zastanawiałam nad ocenką dla Ciebie. Myślę, że dam Ci 6,5/10, ponieważ jeszcze czegoś mi zabrakło, jednak pokój jest bez zarzutu, więc ocenka wypośrodkowana.
 

Apartament wiciulka1998:


Miła kolorystyka, bardzo lubię niebieski kolor, jednak błękitne meble, lepiej by wyglądały w zestawieniu z jasną podłogą - np.białą, beżową. Twój pokój jest bardzo prosty, stworzony z najprostszych z możliwych mebli z Basics. Oczywiście nie jest najgorzej, ale jest pusto i nudno. Według mnie ten pokój nie powinien być poddany ocenie, ponieważ jego wykonanie jest banalne i prawie każdy potrafiłby stworzyć coś takiego.
 
Dlatego pokój zostawiam bez ocenki, żeby nie dać negatywnej.
 
 
Co sądzicie o dzisiejszych Ocenkach? Który pokój bardziej Wam się podoba?


8 komentarzy:

  1. pierwszy lepszy, z ocenami sie zgadzam
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie perwszy ładniejszy . W drugim nie pasuje ten obraz i okno . Za dużo tam niebieskiego :)

    MissMartyna1811

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam obsesję na punkcie niebieskiego ;3 A co do oceny, myślałam że do czasu aż ona bedzie uzbieram kasę na to żeby "stworzyć" xD coś ładniejszego, ale najwidoczniej jestem strasznie rozrzutna. Co do oceny mogłaby być negatywna, to bardzo mnie motywuje i zachęca do tego, żeby zmienić wszystko na lepsze :3

      Usuń
  3. Te niebieskie mebelki są urocze. <3

    OdpowiedzUsuń