Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 5 września 2012

Oceny apartamentów

Apartament synopsa:


Twój pokój ma potencjał. Podoba mi się lewa i prawa strona, trochę gorzej z środkiem. Po lewej stronie zrobiłaś wprawdzie inny widok za oknem, niz po prawej, ale nie będę się czepiać. Nie podoba mi się środkowy pokój, ponieważ nie lubię tej tapety na ścianę. Pokój po lewej też nie jest idealny, ale ratuje go fajne wykonanie okna i pejzaż. Ładnie wykonałaś podłogę, widać, że chciałaś pójść w kierunku Minimalism. Nie jestem też do końca przekonana, co do tych schodków, z jakiegoś powodu nie trafiają w mój gust.

5,5/10

Apartament -inevitable-:


Wiecie, co myślę o apartamentach tonących w drewnie? Widocznie lubisz Decades i w takim stylu chciałaś wykonać swój pokój. Niestety mnie się ten styl w ogóle się nie podoba - kiedyś tak, ale naprawdę przejadł mi się, kiedy co druga dollka na stardoll miała w swoim apartamencie drewnianą podłogę, cegły i wielgaśnie kolumny po środku. Według mnie złym pomysłem było zrobienie wnęki a'la sypialnia. Salon, raczej nie powinien łączyć się z sypialnią, no chyba, że w kawalerce, ale o ile wiem na stardoll mamy trochę więcej pokoi do dyspozycji.

4/10

Apartament Preety.Julka:


Bardzo fajny, duży pokój. Strasznie mi się podoba. Jest bardzo przestronny, ma dużo przestrzeni, która jest mądrze wykorzystana. Świetne wykonanie kolumn z użyciem kamyczków, fantastyczny widok i taras widokowy. Trafiłaś w mój gust!

9/10


Co sądzicie o Ocenach? Który pokój najbardziej Wam się podoba, a który najmniej?


7 komentarzy:

  1. Najładniejszy jest ostatni.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i trzeci są w porządku. W drugim razi mnie ta ściana. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ostatnie jest najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i ostatni apartament jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pokoje są ładne, jednak ostatni chyba najbardziej mi się podoba :) Tak więc wiadomo chyba jaki podoba mi się najmniej, wolę się nie narażać i nie pisać wprost xD

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni jest najładniejszy

    Angelika33344, obserwuje bloga pod nazwą 2000andzela

    OdpowiedzUsuń