Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 27 września 2012

IT GIRLS - pod lupą

Postanowiłam wprowadzić nowość na bloga, albo właściwie udoskonalenie działu, który był prowadzony przez Verę, jakiś czas temu. Pewnie pamiętanie "Przeglądy Starplazy". Niestety Verze wyczerpały się kolory i postanowiła zawieść tę serię artykułów. Aby wypełnić jakoś tą pustkę, postanowiłam wprowadzić dział "pod lupą". Co jakiś czas będę brać na tapetę jakiś sklep i króciutko go opisywała. Będzie to cykl ruchomy, ponieważ mam dość dużo obowiązków i nie wyrobiłabym się, pisząc regularnie.
 
IT GIRLS!
 
 
 
To jeden z moich ulubionych sklepów na stardoll. Kolekcje są urocze, dziewczęce, bardzo słodkie. Sklep ten posiada bardzo wiele udanych dodatków, torebek i butów. Co ważne, sporo ciuszków jest dostępnych za starmonety, czyli NSS mogą się w nim spokojnie ubierać. Wcześniej ten sklep funkcjonował pod inną nazwą, mianowicie stardoll. Wydaje mi się, że zmiana nazwy korzystnie wpłynęła na wizerunek butiku, ponieważ wcześniejszy szyld był mało oryginalny, a ciuchy mniej udane.
 
Perełki It Girls!
 
 
Oczywiście jest tego więcej, ale postanowiłam wybrać kilka moich ulubionych. Koralowy top za 11 stardolarów jest prześliczny, wpadł mi w oko już w spoilerach. Brązowa torba jest znakomita, okazuje się przydatna w wielu stylizacjach i często to ona stanowi główny punkt programu. Jest bardzo tania - 50 starmonet - więc myślę, że warto się na nią pokusić. Liliowe spodnie w bardzo modnym kroju to pozycja obowiązkowa dla fanów hippie stylizacji. Zresztą można je wykorzystać na wiele spososób. Można je kupić za śmieszne pieniądze, także ich zakup uważam za niemal obowiązkowy. Sweet Peach Dress to prześliczna sukienka, która od razu zagościła w mojej szafie. Jest trochę droższa, ale nie znów bardzo droga, więc sądzę, że jej kupno nie szarpnie zbytnio niczyim budżetem. Jasnoróżowy prześliczny żakiet jest niemal zabójczy! Przyznam, że z jakiś powodów jeszcze go nie kupiłam, ale na pewno nadrobię to w najbliższym czasie. Ostatni Must Have! w naszym zestawieniu to dżinsowy żakiet za 84 staromenty. Myślę, że większość z nas ma go w swojej szafie.
 
STYLIZACJE:
 
 
 
 
 
Co sądzicie o artykule? Podoba Wam się taki pomysł? Czekam na Wasze kreatywne komentarze. Możecie też napisać, jaki sklep mam omówić następnym razem.
 
 
Bity:
 
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. super artykul ;) dobrze ze cos takiego wprowadzilas ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten sklep . ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten sklep a stylizacje fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. hm. gdzieś ten dział już widziałam .. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oceny apartamentów, to nie? Ktoś ma monopol na działy? Nie iteresuje mnie to, jakie działy funkcjonują na innych blogach, bo przyznam, że rzadko je czytam.

      Usuń
  5. Łii, uwielbiam Twoje artykuły. *.* Wybrałaś ładne rzeczy, choć w sumie nie przepadam za IT GIRLS :D Czekam na kolejny artykuł z tej serii. c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, na innych blogach też to jest , ale każdy ma inny gust (: Mnie się bardzo podobają stylizacje i ogólnie ten dział ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dosyć ciekawy artykuł i sklep ;)

    OdpowiedzUsuń