Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 8 września 2012

Stylizacja z hb

Hej.
Na wstępie oznajmię, iż z nowej dostawy Voile prawie nic mi się nie podoba i dlatego nie zamieszczam stylizacji. Natomiast Hot Buys jest świetny! Ta kiecka jest naprawdę rewelacyjna! :D
 
 
 
A teraz czas na stylizacje :
 
 
 

Dopiero teraz zauważyłam tą fenomenalną kurtkę z Archive! Idealnie pasuje do sukienki. Do tego dodałam małą kopertówkę z MSW. Szukałam cieńszych, czarnych skarpetek, ale chyba musieli je wycofać ze Starplazy, więc założyłam grubsze. Stworzyłam z oksfordek i platform lity, które również fajnie pasują do stylizacji.
 
 
Co sądzicie o stylizacji i HB? :D
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, nie mam pojęcia czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest najgorsza.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacje a co do tej sukienki zbieram na nią fundusze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba, wszystko do siebie pasuje więc jest w porządku :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, na jakimś blogu widziałam bardzo podobną. o.O Nie mówię że ją skopiowałaś, tak tylko pisze >D Ta kurtka mnie odrobinkę razi a sam HB mi się nie podoba, ale no.. cóż. o-o

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobna (bardzo podobna) jest na stardoll i my

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, nie wiem, spojrzę :D może po prostu dużo osób uważa, że takie połączenie ciuchów pasuje do siebie :D

      Usuń
    2. Wg mnie nie jest podobna, inne buty, skarpetki, torebka i brak nakrycia głowy ;>

      Usuń
  7. ładna stylizacja, HB też;) ale niestety nie stać mnie na niego;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ladna, chociaz HB srednio mi sie podoba ;/
    julia7373

    OdpowiedzUsuń