Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 29 września 2012

Co jest już niemodne?

Kochani!
 
Dziś przygotowałam dla Was kilka zagadnień. Postanowiłam skupić się na drobiazgach, na które kiedyś był szał, zaś dziś już prawie nikt o nich nie pamięta, a dawniejsza moda bezpowrotnie odeszła w zapomnienie.

#1: - papieros:

 
Może to nie był jakiś niebotyczny trend, ale jednak. Sporo osób chełpiło się umiejętnością wykonywania takowych fajek i było niemało chętnych na ich zakup. Sama także chciałam kupić papieroska, choć w realu nie palę i nie zamierzam. Podobno kiedyś mówiło się, że palenie jest sexy, ale ja myślę, że jednak nie. Dlatego papierosom i na stardoll i w życiu prywatnym mówię - Nie!
 
#2: "zwyżka treści nad formą", czyli ordynarny makijaż:
 
 
W obecnych trendach króluje minimalism, czy to w architekturze wnętrz, czy w modzie. Widoczny na obrazku "mejkap" jest wykonany potwornie. Doll jest dość ładna, niestety zbyt dużo ilość sztucznych rzęs - o których już kiedyś pisałam - masa czarnych łez i nieudany piercing bardzo ją szpeci. Może to kwestia gustu, ale myślę, że delikatny makijaż, po trosze cieni - nawet wyrazistych - mascara, eyeliner i szminka wystarczą. No, być może jedna para sztucznych rzęs i dyskretny kolczyk. Czy nie lepiej?
 
#3 - pasemka
 
 
Według mnie pasemka nigdy nie były "cool". Powyższe są bardzo nieudane - amarantowy i biały? cóż to za niemądre połączenie. Także w realu możemy zaobserwować drastyczne odejście od pasemek. Mają one swoje dobre strony - w ten sposób mniej widać odrosty, ale przecież nasze dollki i tak nigdy ich nie mają, więc po co? Rozumiem, że to może się komuś podobać, jestem tolerancyjna, jednak wychodząc na przeciw faktom - pasemka są passe.
 
 
#4, czyli stardollowy CZAT, nieudane GG/Facebook
 
To jedna z najgorszych opcji na stardoll. Nie wiem, jak jest u Was, ale mnie on,nieustannie się zawiesza, rozłącza, blokuje... i tak bez końca. Dlatego też podjęłam dojrzałą decyzję, że nie piszę z nikim na czacie. Poza tym większość osób i tak tylko spamuje, reklamuje bazary i studia stylistyczne, które delikatnie mówiąc, mam w głębokim poważaniu. Rzadko robię wyjątki dla przyjaciół, ale to naprawdę rzadkość. Są wiadomości prywatne - tzw priv - a także Księgi Gości. Czat jest naprawdę zbędny, zwłaszcza, że rzesza ludzi i tak z niego nie korzysta.
 
 
 
Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł? Jakie zajmujecie stanowisko, odnośnie poruszonych kwestii? Czekam na Wasze epickie wypowiedzi :-)
 
 

16 komentarzy:

  1. zgadzam sie z tobą w wiekszosci, nie znosze tych papieroskow ani takich "przedobrzonych" dollek. czatu rzadko uzywam, a pasemka czasem robie, ale tylko przy koncowkach, ze tylko one sa kolorowe.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację pasemka według mnie od zawsze do tandeta a czat zawsze się rozłączał i blogował ale z drugiej strony czat jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi czat się nie zawiesza , ale i tak z niego nie korzystam . Z tymi "papierosami" też się zgadzam . A co do tych makijażów to rozumiem , że każdy ma swój styl , ale bez przesady . W większości pewnie chodzi też o to że np. słuchają rocka czy metalu , no ale nie przesadzajmy . Ja np. też słucham rocka , ale lalkę mam ( tak mi się wydaje ;p ) normalną . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, a co do treści zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł spoko, tylko wydaje mi się, że o tych " pokemonach" to było już ze 100 razy, chciałabym przeczytać też o czymś innym np. co wśród ubrań już jest niemodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. We wszystkich przypadkach się zgadzam. Mi też czat działa na nerwy -.-
    Świetny artykuł :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się. Jeżeli chodzi o papierosy to też sobie chciałam kiedyś zrobić ale jednak coś mnie odpychało za duży makijaż też jest okropny jak na przykład kiedyś ściąganie tego wszystkiego ze swojej doll dobrze, że teraz jest ta opcja która ściąga wszystkie dodatki. Pasemka ja robię jedynie na końcówkach włosów a te która ma ta doll na zdjęciu to aż odpycha. chatu korzystam też mnie czasami rozłączy ale zacinek nie mam. Według mnie jeszcze nie modny stał się już Pepe wszyscy go ogólnie mają niektóre ładniejsze niektóre brzydsze ale co druga osoba na stardoll ma Pepe (ja do tych osób nie należę). Ja nawet nie wiem skąd wzięła się moda na dziobaki wytłumaczy mi ktoś wiem, że Pepe jest z Fineasza i Ferba ale dlaczego on stał się taki popularny na stardoll.
    Przepraszam wszystkich za długi komentarz.
    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o nr 1 to się nie wypowiem, bo tego nienawidzę! ;/ A ta wymalowana dollka wygląda jak ufo!! Mogłaś wybrać kogoś mniej odpychającego!!! Fuuj!!! Pasemka zawsze są modne - takie doczepiane!! Zawsze chciałam sobie zrobić :D Moja doll ma fioletowe pasemka po lewej stronie i wygląda to cudnie!! I ostatnie - czat! Zawsze rozmawiam na czacie z przyjaciółmi plus jest taki (a może to minus) - że rozmowy się nie zapisują. Prawie nigdy mi się nie zacina :) I rzadko dostaję jakiś spam. Ogólnie rzecz mówiąc nie zgadzam się z połową tego postu.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. zgdzam się z tym nie będe się rospisywać bo to nie ma sensu xd
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  10. Chat jest głupi i nieudany,ale przydatny. c: Pasemka są fu, papieros to jakieś nieporozumienie a ta osóbka mi się podoba. *.* Eh, wiem,wiem..c:

    OdpowiedzUsuń
  11. papierosy są fajne ale nie robione w stardesign. Te wyglądają tandetnie, jednak jeśli ma ktoś dwa wampirze ząbki i kilka pieprzyków, może zrobić takiego wyglądającego ładnie. Może bez filtru ale za to o wiele lepiej wygląda. Moja doll lubi sobie popalić. Pasemka są do dupy a to ufo jest bardzo obrzydliwe.
    olaprz131

    OdpowiedzUsuń
  12. + Czat jest fajny, odwalcie się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się te papierosy podobają, pod warunkiem że są ładnie zrobione i wyglądają w miarę realistycznie. Ten niezidentyfikowany osobnik?, cóż lepsze to niż plastik. A czatu nienawidzę, bo ciągle się rozłącza i przez niego czasem zacina mi się komputer.

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo nie lubię pasemek na stardoll, szczególnie takich jak tu.

      Usuń