Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 13 września 2012

Metamorfoza wikikiwi

METAMORFOZA Wikikiwi:


STRÓJ PRZED:

 
Nie podoba mi się stylizacja. Widzę, że jesteś nie wiem... punkowcem? Postaram się być tolerancyjna, niestety to w ogóle nie jest mój styl i nie bardzo go rozumiem. Wydaje mi się, że jeden tatuaż by wystarczył, podobnie jak jedna bransoletka z ćwiekami. Czarne trampki byłyby lepsze i powinnaś zrezygnować z grubych skarpet. Wianek w ogóle nie pasuje, same czarne uszka mogłyby zostać. Tunika jest zdecydowanie za krótka, źle prezentuje się z tymi połyskliwymi legginsami, choć to połączenie i tak najmniej mnie razi.
 
STRÓJ PO:
 
 
Miałaś w szafie nie za wiele ciuchów, ale wiele sensownych, więc wykonanie stylizacji nie było trudne. Szanując Twój styl i upodobanie do czerni, postawiłam na ostrą stylizację. Jedynym "kolorowym" akcentem są boskie rurki ze StarDesign. Blazer z PPQ  w połączeniu z berecikiem i okularkami prezentuje się świetnie. Platformy ze StarDesign idealnie pasują do reszty. W tej odsłonie Twoja dollka bardzo mi się podoba. Wygląda drapieżnie, seksownie i modnie.
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
Od czego by tu zacząć? Przede wszystkim make up oczu. Ten styl na stardoll już dawno nie jest modny, a nigdy nie był ładny. Makijaż jest ciężki, przytłaczający, wulgarny, agresywny i bardzo szpeci Twoją urodziwą doll. Druga sprawa do piercing. Ile widzieliście osób w realu, które miały kolczyki na policzkach? Ostatnia sprawa - wypieki na policzkach. Generalnie nie jest dobrze.
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
Masz bardzo ładną doll! Może o dość banalnej urodzie, ale wszystko jest OK. W tej odsłonie wyglądasz o wiele lepiej. Upięte włosy, oczy ładnie podkreślone, mocna szminka. Prezentujesz się super! Oczywiście - skoro preferujesz inny styl - może Ci się nie spodobać ta metka. Ja jednak jestem zadowolona.
 
 
Jak Wam się podoba metamorfoza?
 
 
 
  
 

11 komentarzy:

  1. śliczna metamorfoza, szczególnie twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strój bardziej podoba mi się po, ale twarz przed ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza udana, ale tylko ubraniowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest punk. :< I przed i po w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakos twarz nie podoba mi sie po. A takich rurek szukam w bazaarze - jakby ktos mial to napiszcie mi na stardoll - julia7373 jestem

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfoza jest świetna, chociaż przed makijaż był bardziej udany

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie PO jest ZDECYDOWANIE lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu mam wielką ochotę napisać dużo niecenzuralnych wyrazów obrażających kogoś kto napisał te bzdury. Te buty są zaje...superaśnie (:x)Punkiem jeśli już chociaż wcale nią nie jest. Tunika też jest urodziwa a spodnie mnie trochę rażą bo są takie... jak ty to nazwałaś? "połyskliwe"??? No bo takie są. Jeżeli stylizacja po to ostra stylizacja to ty chyba nie widziałaś na oczy ostrej stylizacji... Tyle tylko powiem. Makijaż po jest beznadziejny chociaż przed także mnie nie uwiódł. Wiem podła jestem. (Jestę hejterę xd)
    Olaprz131

    OdpowiedzUsuń