Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 27 września 2012

Stylizacja na podstawie realnych

Hej :)
Przepraszam, że dawno nie było stylizacji, ale nie mogłam znaleźć żadnej stylizacji, która mogłaby się nadać. Dzisiejsza stylizacja też nie jest podobna do realnej aż tak bardzo, no ale trudno.

 
Spódnica może trochę podobna, ale koszula mi tak średnio. Buty są ok, podobne do realnych. Jak zobaczyłam tą spódnicę to od razu pomyślałam o tej. Kolor koszuli różni się od realnej i ma inny krój, ale innej, bardziej podobnej nie znalazłam. Ogólnie prosta stylizacja, ale nie wiem czy bardzo podobna. Ostatnio żadnej stylizacji, którą można wykonać w Starplazie nie mogłam znaleźć. Szkoda, że nie znalazłam zegarka ani bransoletki w Starplazie.
 
Co sądzicie?
 
Lana del Rey - Never Let me Go
 

6 komentarzy:

  1. Faktycznie koszula ma inny krój , ale jest w miarę podobna :) Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie jest tak zle :) ladnie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz koszuli stylizacje są podobne

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama stylizacja mi się nie podoba,ale wykonanie jest w porządku. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się , jest ładna. Może ma inny krój , ale mi się podoba . ; ] .

    OdpowiedzUsuń