Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 23 listopada 2012

metamorfoza missmario5225


PRZED: Jest poprawnie, ale zwyczajnie i nudno. Oprócz koronkowego kołnierzyka w outficie nie ma dodatków, tj. torebka, wisiorek. Strój banalny, nie zachwycił mnie.
PO: Bardzo korzystnie wyglądasz w błękicie. Brokatowy kardigan w połączeniu z rurkami ze Stardesign to świetna kompozycja, do tego wisiorek z pacyfką i cieliste botki. Świeżo, dziewczęco, uroczo.
PO2: Outfit glamour. Prosta sukienku plus okularki i twarzowa torebka. Jedynym kolorowym akcentem są łososiowe szpilki, który świetnie dopełniają stylizację.
 
PRZED: Szczerze mówiąc bardzo oklepane elemanty twarz. Buźka wyjątkowo nijaka, nieoryginalna, pospolita. W dodatku nie znoszę tych oczu, są okropne. Usta ujdą w tłoku, ale tutaj nie ratują sytuacji. Niezbyt podoba mi się kształt głowy, nie pasuje do fryzury.
PO: Miałaś mało kosmetyków, więc było mi ciężko wykonać jakiś efektowny makijaż. Zmianiłam Ci kolor włosów na jaśniejszy, a fryzurkę nieco ciachnęłam.
 
 
 
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej PO- czy PRZED-?

5 komentarzy:

  1. Nienawidzę tych włosów i ust. Lepsze po.

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja - przed wydaje się trochę babcine...
    po1; fajne , bardzo mi się podoba
    po2 : nie zachwyciło mnie,ale ubrałabym tak swoją doll. nie wiem skąd buty wzięły się w tej bajce:
    makijaż. nie podoba mi się żadna wersja. jeżeli mam wybierać to chyba jakieś połączenie. - fryzura z przed i makijaż z po i chyba będzie super

    OdpowiedzUsuń
  3. krotko: metka udana w stylizacji, za to nie podoba mi sie fryzurka w makijazu po

    julia7373

    OdpowiedzUsuń