Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 13 listopada 2012

Stardoll-Pudelek

Cześć ;) Na wstępie bardzo chciałam przeprosić za to, że artykuł dzisiaj znowu a załodze uzależnionych, ale powiedzmy sobie prawdę- tak naprawdę to tam dzieją się największe skandale i sensacje w całym stardollowym świecie- hejterzy, wzloty i upadki, systematyczna zmiana załogi bloga i masa innych, bardzo dziwacznych rzeczy, które mają miejsce po odejściu Gosi.

Dzisiaj zajmiemy się głównie redaktorami-nieredaktorami. Na początek, żeby post był w miarę ogarnięty przedstawię Wam listę redaktorów na uzależnionych:

- i_am_collector
- Imagination.
- Tinkaa20
- oliwcia_paris
- milapati
- _Carolciaaa
- minerwaaa
- Lika_90
- Heneda
- Atena_13
- _D_O_D_A_

Na pierwszy rzut oka wyraźnie widać, że jest ich za dużo. Można też łatwo zauważyć, że "wytłuściłam" (jak to moja nauczycielka od historii mówi) dwa nicki. Zainteresowało mnie to, że Tinkaa20, zwana dalej swoim imieniem Kasia nie jest na blogu od niczego innego tylko od dodawania postów o weekendowej wyprzedaży. Okej, czasami zdarzy się jakiś post o darmówce, nowym hot buysie, jakiś mini konkurs, ale są to naprawdę sporadyczne przypadki. Zastanawia mnie to, do czego ona tam w ogóle jest? Do dodawania co tydzień jednego, góra, ale to naprawdę rzadkie przypadki- trzech postów? Wytłumaczenie jest proste- mimo tego, że Marta (Imag.) jest właścicielką bloga, to i tak stoi niżej niż Gosia i Kasia, bo to one od początku kierowały tym blogiem, a Marta była tylko gdzieś niewidoczna, w tle. Tinkaa, chociaż tak naprawdę nie robi prawie nic, nie może być wyrzucona, bo spowodowało by to oburzenie Gosi i takie tam inne sprawy, może nawet stracenie zaufania do Marty. Oczywiście. Jak zawsze rola znajomości, o których pisałam w którymś z wcześniejszych postów.
Nieprzyjemną atmosferę tego bloga mogę nawet potwierdzić na swoim przykładzie. Choć trudno  w to uwierzyć, ja, ten wieśniak bez ss, jakimś cudem pisałam kiedyś na uzależnionych, kiedy blogiem dowodziła jeszcze Wiczkaa. Miałam kontynuować zapomniany dział "Dobrze się bawię". Ile pisałam? Aż dwa tygodnie, czyli w sumie pojawiły się aż dwa posty mojego autorstwa. Wbrew pozorom bardzo ciężko znaleźć użytkowników na Stardoll inspirujących się jakimiś książkami czy filmami (było to jeszcze przed epoką stardesign hair). Raz, z powodu braku czasu spóźniłam się z dodaniem posta i tak po prostu, bez słowa zostałam wyrzucona. Weszłam, aby dodać post, niestety było już za późno. Wykasowali mnie z załogi bloga.  To tylko taka wstawka ode mnie, musiałam to gdzieś z siebie wyrzucić, padło na ten post, tak przy okazji, przy pisaniu o załodze uzal.
Wracając ściślej do tematu można łatwo zauważyć, że oliwcia_paris dodała ostatni post piętnastego października, czyli cały miesiąc temu, a mimo to nie została wyrzucona. Dziwne.

Myślę, że ten post jest jednym z ostatnich z mojej strony, który będzie poruszał temat uzal, ponieważ staje się już nadmiernie tandetny, muszę wymyślić coś oryginalniejszego.
Kojarzycie Piotrka (jarus55)? Był na czarnej liście, potem nie był, potem znowu na nią wrócił, a potem znowu z niej zniknął. Krótko:

Albo ktoś jest na tej liście, albo nie jest. Dla mnie sprawa jest logiczna. Imag. robi jakieś cyrki, tutaj Piotrek używa wulgarnych określeń wobec Marty, prowadzą kłótnię w komentarzach, masa hejtu, a tu nagle "dają sobie drugą szansę" i Piotrek znowu znika z czarnej listy. Warto tutaj nadmienić, że był on niegdyś redaktorem na uz., a teraz, gdy blogiem kieruje Imag. wyrzuca z siebie tonę hejtu i wulgaryzmu. Teraz jakoś o dziwo się uspokoił. Rozumiecie tą logikę? Ja nie. -,- W każdym bądź razie nie wiem czemu, ale do Piotrka nic nigdy nie miałam, jakoś po prostu mi on nie przeszkadza, co jest dziwne, gdyż tak bardzo denerwowały mnie zawsze komentarze Wiktora (powinniście wiedzieć o kogo chodzi). 

Jak myślicie? Załoga uzależnionych powinna się pomniejszyć? Bierzecie udział w castingach na tym blogu?

EDIT: Właśnie zauważyłam, że jest to 300 post na tym blogu. Z tej okazji z komentarzy wylosuję osobę, która wygra 100 sm (mało, wiem, ale niestety nie mam sd). Wyniki postaram się dodać jak najszybciej :))

14 komentarzy:

  1. Lol, dlugo, ale dziwi mnie to zachowanie... Podoba mi sie stwierdzenie, ktore jest krotkie i dobitne: WTF!?

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaahahhh... jaki hejcik na uz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam się zgadzam. -.- Mnóstwo redaktorów, zero sprawiedliwości, wszystko po znajomości, jednym słowem...
    Istnieją układy i układziki.


    P.S. Tak, popieram. WTF?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja. Lubię uz. Ale ten post to masa prawdy. Lubię twoje notki.
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych postów na temat Uz.. Po co się w to mieszać. Szczerze mówiąc mało mnie obchodzi kto co tam pisze.Grunt żeby blog jako tako dobrze funkcjonował..

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko post lubie poczytać takie rzeczy
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja. Bardzo lubię twoje notki, znajduję się w nich sama prawda.
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoim stwierdzeniem : WTF?!
    MissMartyna1811

    OdpowiedzUsuń
  9. O faktycznie pyknęło nam 300 postów ;) dzięki za przypomnienie.
    ps. artykuł fajny (:

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mowiac nie przepadam za blogiem uzal... poniewaz panuje dam chlodna atmosfera,jest duzo klotni i mam wrazenie ze konkursy z duzymi wygranymi wygrywaja ciagle te same osoby(tak jakby po znajomosci)...poza tym imagination nie wyplaca nagrod i wogole sie nie odzwywa jak sie do niej pisze..juz ponad miesiac czekam na 20sd za loterie a ona mi nie odpisuje mimo to ze widze ze byla dostepna lub odpisuje osobom ktore chca wykupic reklame a mnie po prostu olewa...zreszta nie tylko ja czekam na moje nagrody...jest tam mnostwo osob ktore tez jeszcze jej nie otrzymaly

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Witam, witam! Podobna sytuacja! 50 sd na loterii, upominam się od tygodnia - żadnego odezwu.

      Usuń
  11. Lubię ten blog, ale raczej przez to że jest ciekawy, coś się na nim dzieje, atmosfera jest naprawdę kiepska. Znacznie bardziej lubię ciekawszy stardoll czy stardoll-i-my. Są tam fajni ludzie i.. żadnych skandalów. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna najważniejsza cecha uzależnionych to - wszyscy mają ss, royalty -
    Imagination. nie weźmie nikogobez ss czy royalty. No bo kto będzie robił konkursy? Tyle wspaniałych redaktorów jest, a ona woli tych gorszych ale z diamencikiem i wysokim levelem. Poza tym nie daje sd, nagród z loterii więc jak ona coś organizuje udziału ni biorę, kiedyś wygrałam 25 sd ( pare miesięcy temu ) i nic dalej ich nie mam. Artykuł ciekawy, uwielbiam twoje artykuły.

    OdpowiedzUsuń