Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 29 listopada 2012

Stardoll-Pudelek


Taak, po długiej przerwie, ale wolę napisać jeden artykuł wtedy, kiedy mam czas i jakikolwiek pomysł, niż dziesięć artykułów pisanych na szybko i będących do tego okropnie mdłymi. No cóż zrobić, taka moja natura :) Miałam napisać ten post w weekend, ale gdy dowiedziałam się, że znowu mam 'poskładać' (w sensie graficznym) gazetkę szkolną, od razu odechciało mi się wszystkiego. Przejdę może do rzeczy, zamiast przeciągać tę bezsensowną, dziwną 'mowę wstępną'. 

"Zmiany- na lepsze czy na gorsze?"

W tym poście znowu muszę przytoczyć pewne osobowości, najczęściej nazywane potocznie Adminami. No tak, potocznie, bo nie wiem, czy w przeciągu kilku ostatnich miesięcy można by ich tak nazywać. Ale trudno. Jak wszem i wobec wiadomo, administratorzy naszej ukochanej, uzależniającej stronki z laleczkami i ubrankami cały czas próbują "ulepszyć witrynę Stardoll". Tylko... czy to ulepszanie do końca im wychodzi?
Stardoll, jeśli się nie mylę, istnieje już ponad 6 lat. Jak wyglądał nieco po stworzeniu tego serwisu?


Nie do poznania. Ja osobiście nie miałam okazji zobaczyć tego starego Stardolla, nawet tej wersji z 2010. Jednego jestem pewna- na pewno było lepiej. Może i lalki wyglądały masakrycznie, ale skoro wszystkie takie są, to jest to równoznaczne z tym, że wszystkie wyglądają ładnie ;p. Wszyscy byli dla siebie mili, nie było jakichś zboczeńców, związków stardollowych, wywyższania, ale była przede wszystkim równość i uprzejmość. 
Teraz, gdy pełno jest wszędzie jakichś wyzwisk, przede wszystkim w dwóch sferach, coraz więcej użytkowników odchodzi, a nowych przybywa coraz to mniej. W prezentacjach "stardoll już mnie nie kręci" i "nie mam tu po co wchodzić". Dlaczego?
Tak, tak, zmiany. Przede wszystkim te bezsensowne. Najgorsza bzdura jaka powstała ostatnimi czasy? Poziomy. Nie ma już frajdy z przechwalania się dokładną liczbą starpunktów, teraz mało kto wie ile ich w ogóle ma, lale z 20 poziomem mają uczucie wyższości, kiedy jest masa osób, których poziom przewyższa nawet 60. 
Inną badziewną, starszą zmianą było wprowadzenie starmonet. Gdy były stardollary, aby uzyskać dzienne 5, wystarczyło tylko zagłosować w 5 miejscach i to wszystko. Teraz trzeba porobić wszystko na 'mojej stronie' i dodatkowo jeszcze kogoś odwiedzić, oceniać i napisac komentarze, aby zarobić badziewne 40 sm- co w przeliczniku jest różną stawką dzienną od tamtejszej.
Coraz bardziej mam tego wszystkiego dosyć. CO JESZCZE nas spotka? Czy ulepszanie Stardolla, a właściwie- z naszego punktu widzenia- pogarszanie go, ma jakikolwiek sens? Kto wymyślił superstar i royality? Skąpi Admini, którzy chociaż i tak za prowadzenie stronki zbierają kasę, wyzyskują z nastolatek setki złotych, no.. nie tylko złotych, które spragnione poczucia się wyjątkową maniakalnie proszą mamusię i tatusia o doładowanie konta w telefoniku, bo już kaski nie ma (NIE MÓWIĘ TUTAJ O WSZYSTKICH, NIE CHCĘ NIKOGO URAZIĆ, samo ss nie jest w sumie złe, tylko- wszystko z umiarem). Gdzie jest RÓWNOŚĆ, SPRAWIEDLIWOŚĆ którą oferują nam normy przyjęte prawie na całym świecie? Gdzie? Nie mówię tutaj tylko o Stardoll, lecz także o normalnym życiu. Dlaczego nie tolerujemy ludźmi innych ras? Dlaczego nie traktujemy innych tak, jak my byśmy chcieli być traktowani? Dlaczego jest tyle wojen, czy wojny mają jakikolwiek sens, czy świat nie może pozostać taki jaki jest? Po co GMO? PO CO TO WSZYSTKO? Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze.
Wiem jedno- jeśli Admini dalej będą nieudolnie próbowali "ulepszyć" Stardoll, mogę z czystym sercem powiedzieć, że ten serwis czeka nieuchronny koniec. Tylko te drobne, pojedyncze zmiany okazują się CZASAMI przydatne.

Wolicie nowy, czy stary Stardoll? Jak kiedyś spędzaliście tam czas? Chcielibyście wrócić do tamtych czasów? Macie już dosyć zmian, czy raczej Was to nie obchodzi?

EDIT: Szykuje się kolejna afera- rzekome "zamknięcie Stardolla". Jakimś dzieciaczkom znowu uderzyło do głowy, jak wtedy przy Starmovieplanet -.-


18 komentarzy:

  1. Mentalność była ta sama, fakt strona była czytelniejsza i na pewno łatwiejsza w obsłudze, ale jakiem na stardollu od 2006 roku to ZAWSZE trafiały się męty społeczne i pod tym względem żadnej zmiany nie było i zapewne nie będzie. Tomek11111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to przepraszam za pomyłkę, ale jak już wspomniałam, nie było mnie wtedy na Stardoll, a 'osobowość' użytkowników została przeze mnie napisana w oparciu o rozmowę z kilkoma osobami, najwidoczniej każdy twierdzi inaczej ;p

      Usuń
    2. Każdy ma trochę inny punkt widzenia. Po za tym ludzie z reguły pamiętają te dobre rzeczy więc nic dziwnego, że obraz starego stardolla tak się rysuje :D

      Usuń
  2. Szczerze? Nie pamiętam starego stardolla, ale na pewno te zmiany nie wpłynęły na jego korzyść. Na pewno ludzie byli o wiele milsi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączyłam na stardoll w 2010 roku było super gdy admini wprowadzili starmonety od razu mi się to nie spodobało . Co gorsze wprowadzili durne poziomy , który wcale są nie potrzebne wolałabym sp . No ale cóż nie da się nic zrobić . Ale i tak gram dalej na tej stronie :]


    pati99love

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak: jedyna dobra zmiana to wygląd. Nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Panna Elisabeth. Ja jestem na stardoll od 2010 roku, miałam dużo kont. Mi się podobał tamten stardoll, najgorsze zmiany dla mnie to starmonety, zmiana wyglądu czatu,i levele. Jakie one są wkurzające, widziałam ostatnio jakąś dziewczynę która wygląda jak nie powiem co, i do niższego poziomu ( o 2 poziomy, ta dziewczyna ma chyba 31 ) i do niego takie coś - Spadaj gówniarzu, ja nie gadam z niskimi poziomami, pogadamy jak będziesz ss i wyślesz mi prezent, bo wysokie poziomy mogą wszystko - i cos tam jeszcze, a ta dziewczyna (widocznie zależało jej na przyjaźni z tą wariatką ) wysłała jej jakieś 6 prezentów i powiedziała, że ją przeprasza ( nie wiadomo za co ). Te poziomy są DO DUPY NA MAKSA.
    Dziękuje za wysłuchanie, uwielbiam takie typu posty :3

    selena876kity ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam dwa konta TO i takie z 2009 roku
    teraz na stardoll grają w dużej mierze dziewczyny 12-16 lat i to one wszystko krytykują, a dzieci 7-11 raczej chwalą stardoll
    myślę że to dla tego że MY ogólnie jesteśmy na "nie" i więcej o tym myślimy (mi też się nie podoba) Stardoll stał się imperium "starych" ludzi, gwiazd.
    Dawniej stardoll był stroną dla dzieci gdzie miały dużo frajdy, teraz żeby ją mieć trzeba wpuścić w swoje konto strasznie dużo kasy.
    Mam młodszą siostrę i u niej w klasie NIKT nie gra w stardoll, NIKT nie wie o jego istnieniu.
    Pozdrawiam ;)

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam stare stardoll. Pierwsze konto miałam w 2008 r. Faktycznie nie było tyle złośliwości na stardoll. Szkoda że admini wymyślili te zmiany, szczególnie starmonety.
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz nie pamietam jak fajnie bylo... teraz jakos mniej czasu spedzam na stardoll, ale te zmiany w koncu doprowadza do odejscia wiekszej ilosci osob :/ mozliwe ze bede wsrod nich :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na stardoll od 2008 r. Choć dwa lata nie grałam, więc jakby moje konto reaktywowało się w 2010r.. ;//
    Cała prawda została zawarta w tym poście. Dawniej było o wiele lepiej, i choć teraz jest na stronce "przejrzyściej" , to jest hm... nudniej i trudniej.

    koralik4

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pamiętam jeszcze paperdollheaven ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam konto z 2009 roku (końcówka starego wyglądu) i wcale nie powiedziałabym, że "było lepiej". Nie wiem co się dzieje, ale ostatnio wszyscy zaczynają odchodzić z tego typu stronek (nie tylko o modzie), bo admini chcą ulepszyć stronkę, aby iść do przodu. Trochę śmieszne "odchodzę przez zmiany na stronie" ;) Głupota według mnie. Wydaje mi się, że sporo osób odeszło, bo "wyrosło" ze Stardoll'a, a na ich miejsca wchodzą nowe, młodsze. Ale i tak będą mówić, że to przez zmiany, i będą pouczać adminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pamiętam ten stary 'dobry' stardoll. Pierwsze konto założyłam w 2008 roku i nie wiem czy mogłabym powiedzieć, że nie było na stardoll złośliwości itp, ponieważ wtedy zostałam okradziona przez szesnastoletnią dziewczynę ;) Ja miałam wtedy 11 lat, więc byłam naiwnym dzieckiem, które nie zdawało sobie sprawy ze złośliwości innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wybieram wygląd jaki jest teraz. Ale wtedy to była bardziej Strona z ubierankami, czyli taka jaka miała być. A teraz? Teraz jest to wszystko w jednym. Ale uwielbiam stardoll i nie mam zamiaru na razie odejść
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem na stardoll od 2011, więc się nie wypowiem jakoś tak szczegółowo, ale wygląd w 100% lepszy :D ja osobiście lubię starmonety xD

    OdpowiedzUsuń