Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 26 listopada 2012

Metamorfoza + My come back! :D

Kochani!
Mój wielki come back, po tygodniu :p
Przepraszam Was bardzo za moją nieobecność :] W ramach zadośćuczynienia postaram się zrobić loterię :D Może nie mega, ale kilkadziesiąt stardolarów nie chodzi piechotą :D

Może więc przejdę do rzeczy, czyli metamorfozy martusik-punk :)


STRÓJ :
PRZED : Najbardziej nie pasuje mi tutaj kurtka. Ogólnie nie podoba mi się jakoś szczególnie Twoja stylizacja. Nie lubię również tej spódniczki, po prostu nie podoba mi się, ale sądzę, że w jakiejś innej, może mniej banalnej stylizacji, byłaby ok :D Kolejny minus, chociaż to kwestia gustu, kolor. Nie przepadam za pomarańczowym.
PO : Te buty są po prostu genialne! Ubóstwiam! Ten outfit, to kwestia gustu. Moim zdaniem to dość elegancki strój, acz niebanalny. Kołnierzyki są teraz bardzo trendy, więc postanowiłam jakoś wykorzystać ten modny dodatek. Stworzyłam więc bluzkę z prześwitującego, obcisłego topu, czarnego gorsetu i wyżej wspomnianego kołnierza. Mi efekt niesamowicie przypadł do gustu. Lubię kolor miętowy, więc dodałam tą oto spódnicę. Jestem zadowolona z metamorfozy.
 
 
MAKIJAŻ :
 
PRZED : Podobają mi się Twoje usta i ich kolor. Podoba mi się też pomalowanie policzków. Drażni mnie nieco ten żarówiasty żółty tusz do rzęs. Nie podoba mi się też fryzura z czarnymi odrostami.
PO :  Usta pomalowałam na podobny kolor, aczkolwiek po bliższym przyjrzeniu widać różnicę ;D Lekko pomalowałam policzki, postawiłam bardziej na makijaż oczu. Użyłam kilku niebieskich cieni, aby makijaż pasował do stylizacji ułożonej przeze mnie.
 
A jakie są Wasze opinie na temat metamorfozy? :D
Jutro, chyba, podam wyniki konkusu na makijaż. Mam już wytypowane miejsca, mam sd, ale jutro mam też dwa posty i nie wiem czy zdążę też napisać wyniki :]
 
 

4 komentarze:

  1. Ogólnie nie było najgorzej przed, ale widać znaczną poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba oba sposoby :) ładna medoll

    OdpowiedzUsuń
  3. przed: w tej spódniczce wygląda jakby miała pampersa pod spodem -.-
    po: czemu nie dodałaś żadnej torebki?

    o fajnie... już by się przydało dać te wyniki bo już miesiąc mija i jesień się kończy

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze - bosko!
    makeup tez ladny po. przed tak sobie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń