Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 5 listopada 2012

Metamorfoza nataliab11


PRZED: Twoja stylizacja wydaje się OK. Najmocniejszym punktem Twojego outfitu jest marynarka a'la Michael Jackson i grube platformy. Nie za bardzo podobają mi się spodnie, ale pasują, więc nie rażą w oczy. Przydałby się może jakiś naszyjnik, opaska, pasek, sama nie wiem...
PO: Postawiłam na elegancką stylizację glamour. Chciałam dodać jakieś pońchochy do pasków, ale niestety nie miałaś. Miałaś w szafie bardzo dużo fajnych ciuchów, więc miałam w czym wybierać. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed wykorzystaniem mojego ulubionego upragnionego blazeru Elle.
PO2: Tu z kolei postawiłam na ciepłe, pastelowe, dziewczęce kolory. Urzekła mnie ta łososiowa spódniczka o ciekawych kroju. Wahałam się nad doborem marynarki/blazeru/kurtki i ostatecznie zdecydowałam się na ekstrawaganckie białe futerko. Moim skromnym zdaniem jest super, ale zdaję sobie sprawę, że nie każdemu zestawienie może się podobać.
 
 
PRZED: Śliczna twarz i fryzura. Podoba mi się owal buzi, usta, ale przede wszystkim oczy, które mnie zadziwiły i zachwyciły. Bardzo ciekawy kolor tęczówek i perfekcyjnie wykonany make up oczu.
PO: Postanowiłam dopasować make up i fryzurę do stylizacji numer 1. Różowa szminka, mocno podkreślone oczy, ciemniejsze włosy... W sumie metamorfoza twarzy była niepotrzebna, gdyż jej nie potrzebowałaś :-)
 
 
Lepiej PO-, czy PRZED-?

8 komentarzy:

  1. cudowna doll, taka dziewczeca twarz ma.. brak slow :D metka mi sie podoba, lecz tak jak napisalas, nie byla potrzebna

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wybieram po 1. Ale ta marynarka jest ekstra.!!!
    Make-up prZed. Może dlatego ze nie.lubię fryzury w po. I makijaż oczu lili. Wydaje mi
    Się zwykły i mało oryginalny
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych włosów w PRZED , ale nawet ładnie tu wyglądają . Faktycznie metamorfoza nie była tu potrzebna :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubraniu nie podoba mi się PO 2 . Wiadomo , każdy ma inny gust :) .

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję ;* Podoba mi się metamorfoza :)
    Ps. Mam pończochy tylko, że w schowku bo nie chce mi się później ich szukać :D

    nataliab11

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami, choć wolę wersję po.1 ;p Też mi się podoba ta marynarka.
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy mi się zdaję, ale etykiety 'ring', 'oceny stylizacji' zmieniły troszkę wygląd? ;p

      Hermionapotter3

      Usuń
    2. zmieniły ;3

      Usuń