Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 28 listopada 2012

Oceny apartamentów

karola97xd


Kolorystyka: Poprawna, nie zaliczyłaś jakiś większych wpadek. Połączenie bieli i czerni jest bezpieczne i wygląda fajnie. Meble pasują doskonale do podłogi i ścian, poprzez swoją dwukolorowość. Plus za biały perski dywan, to jeden z najlepszych na stardoll. Minus za nie wykorzystanie większej ilości barw - byłoby ciekawiej! 7/10
Proporcje: Odpowiednie, okno nie za duż, nie za małe. Meble, stół odpowiedniej wielkości. Obraz dopasowany w dodatku powieszony pod odpowiednim kątem na skośnej ścianie. 9/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Tutaj troszeczkę gorzej, mało elementów, detali. Przydała by się jakaś firanka, żyrandol, kinkiet. 3/10
Kreatywność: Niestety pokój nie wyróżnia się spośród innych. Nie jest brzydki, ale bardzo pospolity i nie wymagający zbyt dużym nakładów pracy. 4/10
 
Udało Ci sie uzbierać 23/ 40 punkty.
 
mandaryna1996:
 
 
Kolorystyka: Mam tutaj mieszane uczucia, ponieważ nie jestem fanka mieszania brązu i czerni, zwłaszcza kilku odcieni. To złe wrażenie potęgują być może cegły na które mam alergię. Poza tym wydaje mi się, że pomieszałaś za dużo kolorów, przez to zrobił się mały bałagan. 4/10
Proporcje: Nie do końca poprawne, meble są różnych - wydaje mi się przypadkowych - wielkości. Głowa jest większa od kanapy, obrazki zbyt duże. 3/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Dodatków jest sporo, ale nie wszystkie pasują. Wydaje mi się, że jest ich za dużo i nie są do końca przemyślane. 6/10
Kreatywność: Miałaś jakiś pomysł, pokój urządziłaś w stylu Decades, czyli chyba dość staroświeckim. W apartamencie masz sporo elementów, dlatego pewnie włożyłaś w pokój sporo serca, zaś wyremontowanie go zajęło Ci sporo czasu. 7/10

Uzbierałaś 20/40 punktów.


Co sądzicie o dzisiejszych ocenach?
 

5 komentarzy:

  1. nie najgorsze pokoiki, pierwszy mi przypadl bardziej do gustu

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Drugi to dla mnie przypadkowa zbieranina rzeczy ze schowka.

    OdpowiedzUsuń
  3. heh dzięki :* i teraz nie wchodzę zbytnio na stardoll więc zostało tak gdzieś od 2 miesięcy :D

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami ! Pierwszy apartament dyżo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. stella449
    Drugi jest przesadzony. :(

    OdpowiedzUsuń