Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 21 listopada 2012

Oceny apartamentów

Apartament Korni1999:



Przyjemny pokoik, najbardziej podobają mi się mebelki, są urocze. Podłoga i ściany są ułożone starannie, proporcje się zgadzają. Poprawna, niezaburzona kolorystyka. Podoba mi sie okno po lewej stronie pokoju, niebo w odcieniu lazuru i palma to bardzo wakacyjny widok. Teraz może przejdę do tego co mi sie nie podoba, albo co mogłabyś zmienić. Nie rozumiem zastosowania tych białych cegieł na których znajdują się półki. Okno za tymi zasłonkami jest... zasłonięte? Niezbyt mi się to podoba, wolałabym jakiś pejzaż za nim. Na Twoim miejscu zmieniłabym też żyrandol i dodała jakiś dywanik i trochę więcej detali.
 
5,5/10



Apartament asiab66:


Rozumiem, że to czytelnia? Urocza, podobają mi się te regały i nastrój, jaki tutaj panuje. Niewiele widziałam bibliotek na Stardoll, a to szkoda, bo to ciekawe wnętrze, dlatego doceniam u Ciebie tą oryginalność. Idealnie pasuje tutaj globus oraz schody, które jednak bym troszeczkę powiększyła. Nie jestem do końca przekonana, co do koloru foteli oraz ich wielkości. Reszta wydaje się być OK, nie razi w oczy.

6,5/10

Co sądzicie o dzisiejszych apartamentach?

9 komentarzy:

  1. Chyba troszkę zaniżasz te oceny :p

    OdpowiedzUsuń
  2. So good.

    A oceny są odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  3. oceny są odpowiednie :)
    pierwszy apartament - te cegły są bezsensu. rozumiem że ma to być salon. :) kwiatki na stole są oderwane od reszty pokoju

    drugi - fajny i oryginalny. widać pomysł
    stellla449

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pierwszą oceną się zgadzam, ale w drugim przypadku dałabym więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pierwszą oceną się zgadzam, ale w drugim przypadku dałabym więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję bardzo za ocenę, rzeczywiście fotele byly dobierane na samym końcu, nie starczylo funduszy :) tym bardziej doceniam ocenę, ze nigdy nie bylam ss. Asiab66

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba sekund Apartament :) bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym dala w obu troche wyzsza ocene

    julia7373

    OdpowiedzUsuń