Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 4 listopada 2012

Stardoll-Pudelek

"BFF"?

Cześć, ponownie :) Dzisiaj artykuł będzie z deka żałosny, będzie to sprawa bardzo małostkowa, którą nikt się nie przejmuje, ale mnie w jakiś tam sposób to zaciekawiło tym bardziej, że w stardollowym świecie tyle jest dzisiaj nieprawości, a przede wszystkim dyskryminacji. Dzisiejszy artykuł poświęcony jest praktycznie czołowej elitce polskich użytkowników Stardoll. Zapraszam do czytania :)

Kojarzycie uzaleznionych? Przypuszczam że tak. Blog z nowościami (które nikomu nie są do życia potrzebne), który powoli tracił sympatyków po tym, jak opuściła go Gosia (i_am_collector). Wszyscy zapewne pamiętamy jaką sensację wzbudził wybór Imagination. na "szefową" bloga. Znikąd zaczęli wyłaniać się hejterzy, żałosne posty, tłumaczące to i owo, zmienianie redaktorów kilka razy na miesiąc, ogólny że tak powiem "syf". 
Cofnijmy się do naszych tegorocznych czasów świetności (czyt. wakacje). Imag. ogłosiła casting na redaktora wakacyjnego. Tony zgłoszeń, jak zwykle wybrane zostały osóbki "z diamencikiem", ale pomińmy ten nieistotny szczegół:


Tak, wszystko przebiegło tak, jakby przebiegło nawet bez tego lipnego castingu. Po dwóch tygodniach oglądaliśmy następną notkę, która wyglądała tak:


Uuu. Czyżby Kamilkowi znudziło się pisanie na blogu o nowościach? Najprawdopodobniej tak, przynajmniej ja tak uważam. 
Minęły wakacje, zaczął się rok szkolny, minął wrzesień, październik, zaczął się listopad, znowu widzimy notkę organizacyjną, tym razem nie od Marty, tylko od Kamila:


Wena "Kamisia" (tak, ujęłam to w cudzysłów, bo nigdy bym się tak do niego nie zwróciła, wcale nie uważam że jest on jakimś tam bożyszczem, że jest wspaniały czy coś w tym stylu, ale to tylko moja opinia z którą i tak nikt pewnie się  nie liczy) czyżby wróciła? Teraz już nie redaktor od nowości. Od nowego działu, który po czasie, jak dla mnie i tak okaże się wielką klapą, tak jak setka rzeczy na tym blogu. Czyżby Imag. dała drugą szansę Kamilowi?
Zmierzamy powoli do wyjaśnienia tytułu tej notki- "BFF?". Nie spotkałam się jeszcze z tym (pomijając oczywiście stardollową elitkę) żeby Imag. dała komuś drugą szansę pisania na blogu. Nie chcesz to nie. Nie postarałeś się raz, nie wracaj. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Nie zapominajmy, że większość rzeczy załatwia się mając tzw. plecy, po znajomości, po przyjacielsku. Z całą pewnością można stwierdzić, że Marta i Kamil to typowi BFF:



Tolerujecie kolejną, beznadziejną (według mnie) decyzję Imagination. ? Ja nie bardzo, nie przekonuje mnie to jakoś.
Po co zatrudniać kogoś utalentowanego, ze świetnym stylem pisania, dobrym obeznaniem ze stardollowym światem, gdy nie wydał masy "stardollciów" (słowo wymyślone przez Lilo_Godzillę, uwielbiam je cytować) na pixelowe ubranka, nie ma nawet ss, a tym bardziej Royality, a w dodatku jest mniej na Stardoll niż 2 lata? Ojoj, przecież nie będzie mieć kasy na loterie. Dzisiaj nigdzie nie liczą się umiejętności, wszędzie tylko przekupstwa i dyskryminacja.
Nie mówię tylko o naszej stronce z ubierankami, lecz także o prawdziwym życiu. Weźmy chociażby jakiś konkurs plastyczny. Tyle słyszy się o tzw. "polecaniu" niektórych uczestników, ustawionej od początku grze. Świat jest jednym wielkim kłamstwem? Najprawdopodobniej.

Zgadzacie się z moimi przekonaniami? Byliście kiedyś świadkami wydarzenia załatwianego po znajomości?

P.S. Chciałabym napisać Wam o jeszcze jednej rzeczy, o której zapomniałam wspomnieć przy poście powitalnym. Znacie jakieś stardollowe plotki? Śmiało możecie do mnie o tym pisać w kg lub na priv. Obiecuję, że wezmę wasz temat (oczywiście jeśli uznam go za interesujący) przy pisaniu kolejnych postów.

20 komentarzy:

  1. oczywiście, że się z tobą zgadzam :)
    Po znajomości?...tak, ale przykładu wolę nie podawać

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, masz rację - po znajomości. Jest to nie fajne, no ale cóż to dzisiejsza rzeczywistość.
    Możesz pisać jak to wygląda na tamtym blogu i co jest nie tak - to twoja praca. Ale nie masz prawa oczerniać tego bloga, sama go chętnie czytam i to lubię. Wiem, że możesz mnie trochę mniej teraz lubić, trudno, takie jest moje zdanie koniec kropka.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, to tylko moje zdanie. Ja go nie oczerniam, bo, chociaż o tym nie wspomniałam czytam wszystkie notki na uzależnionych. I tak ma on swoich zagorzałych fanów. Z mojej ręki i tak się mu nic złego nie stanie.;p

      Usuń
    2. Jeśli już, to nie oczerniam bloga, raczej nie popieram zachowania Kamila, który przychodzi i odchodzi, kiedy mu się to tylko podoba.

      Usuń
  3. P.S. Piszesz dobrym językiem, masz bogaty zasób słownictwa - to super, wybrałaś ciekawy temat - to jeszcze lepiej! Ale wstawki typu:
    "które nikomu nie są do życia potrzebne" - niektórzy ( w tym ja) to lubią
    "wena Kamisia" - ja mogę powiedzieć wena Wikusi-księżniusi (bez obrazy, wcale tak nie uważam) i nie będzie Ci przyjemnie
    "okaże się wielką klapą" - tego nie wiesz, nie wiesz też czy Kamil zmienił swój sposób pisania itd. A dział jest bardzo ciekawy i czekam na jego pierwszy artykuł
    stella449

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, szanuję twoją opinię, każdy ma swoje zdanie i każdy ma prawo wyrażać swoje poglądy. Wikusi-księżniusi? Czemu nie?;P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawee..
    Czytasz jeszcze jakieś popularne blogi, gdzie często dodają notki?
    stella449
    P.S. i tak ten - mystyle-mystardoll..- jest i będzie moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czytało post.
    ... po znajomości. - Jak często dzieje się w tak w prawdziwym świecie..? Każdego spotkało to choć z jeden raz.

    P.S. Właśnie tym charakteryzuje się 'tego typu artykuł'. Dla niektórych trochę kontrowersyjne zwroty, temat wywołujący sprzeciwy, opinia inna od naszej. Tutaj Wika przedstawiła swój pogląd na tę sprawę - każdy może mieć inną, ale myślę, że czasem nie obejdzie się bez takich wstawek.

    P.S.2. Nie chciałam nikogo urazić - ja też wyrażam swoją opinię i szanuję waszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje posty są bardzo ciekawe, po prostu pożeram je wzrokiem;) i uważam, że masz racje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, racja racja, bez znajomosci nic teraz nie osiagniesz... :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry temat, w końcu ktoś odważył się poruszyć temat "
    znajomości". Mnie samą strasznie irytuje, gdy jest jakiś tam konkurs czy loteria i widzę wciąż znajome, powtarzające się nicki...
    Inną sprawą jest to, że można być na stardoll szmat czasu, mieć doświadczenie,ciekawe pomysły, ale nie mieć tego upragnionego statusiku ss i być często i gęsto ignorowanym, albo niedocenianym.
    Kiedyś na wyżej wymienionym blogu, zapytano czytelników czy mają jakieś ciekawe pomysły na działy etc. Pamiętam, że wysłałam kilka pomysłów, które zostały poparte przez innych. Ale czy kiedykolwiek doczekałam się posta, w którym podziękowaliby za nie i naszą aktywność ? Nie, bo i po co?
    Moja wena twórcza dziś szaleje, więc zaproponuje ( choć nie wiem czy to odpowiednie pisać o tym pod tym postem) mój pomysł. Fajnie by było pisać, np co tydzień, artykuły o osobach, które nie posiadają ss bądź były raz czy dwa, ale mają ciekawe pomysły na aparatementy czy stylizacje. Czytanie po raz setny o tym jak genialny jest profil jakiejś royalty robu=i się naprawdę nudne. Bo którego przeciętnego użytkownika stardoll stać na platformy za powyżej 1000 sd ? Więęęęc, mam nadzieję, że mój komentarz okazał się pomocny ;)
    pozdrawiam, asiab66

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu. Ja nie mam ss, ty nie masz ss, szkoda że nie możemy się teraz przytulić ;c

      Usuń
    2. Więc śle Ci wirtualnego przytulańca ;)

      Usuń
    3. Ja również nie mam ss i mam nadzieję że mogę przyłączyć się do uścisku :-)
      Stella449

      Usuń
  10. Ja lubię bloga Uzależnieni, ale prawdę mówiąc redakcja pozostawia sporo do życzenia. Nie chcę tutaj robić jakiejś - broń Boże reklamy - ale najchętniej wchodzę na Ciekawszy. Tam panuje lepsza atmosfera, zaś na Uz wciąż tylko kłótnie, przepychanki, dogryzanki, kumotractwo o którym wspomniałaś, ustawione loterie i po prostu czasem zwyczajne chamstwo. Niestety zwykłemu stardollowiczowi ciężko jest zaistnieć na sd, zwłaszcza jeśłi nie ma tego przysłowiowego diamenta, kupy szmalu no i znajomości. Choć ja i tak wierze, że sławę można zdobyć uczciwie i mieć sympatię innych. Spójrzcie na JessssLove, czy Likę_90. Są sławne, ale też bardzo miłe, utalentowane i nie zapatrzone w siebie.

    PS. Wika Twoje artykuły są the best, cieszę się, że dla Ciebie zrobiłyśmy wyjątek i przyjęłyśmy Cię do naszej mystylowej rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Tam nie ma tylu przepychanek, mniej sporów o władzę. Może blog troszkę mniej popularny - ale zgadzam się, atmosfera o wiele lepsza.

      Usuń
  11. Lubię uzależnionych, ciekawszy stardoll, stardoll-i-my, ale zgadzam się z Twoją opinią. Myślę, że Marcie uderzyło trochę sodówki do głowy.. osobiście nigdy nie miałam z nią żadnego spięcia, żadnej wymiany zdań, ale co jakiś czas widzi się jakieś nieprzyjemne rozmowy między Imagination i X użytkownikiem. Raz, że nie chce kupić prezentu, innym razem dziewczyna zapłaciła za reklamę, która nie została opublikowana, redaktorki i redaktorzy są dyskryminowani, kłótnie itp.
    Ktoś chyba ma "małe" problemy w stosunkach międzyludzkich. ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały artykuł . Prawda , bez znajomosci nic teraz nie osiągniesz... Kiedyś czytałam Uz , ale jeszcze za czasów Gosi . Teraz Uz zrobił się inny .

    OdpowiedzUsuń