Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 1 listopada 2012

Stylizacje na podstawie realnych

Hej!
Dzisiejsza stylizacja moim zdaniem nie jest bardzo udana, aczkolwiek nie jest łatwo znaleźć stylizację, której wersję można wykonać w Starplazie.
Dobrze, więc oto stylizacja :


 
Najbardziej jestem zadowolona z torebki. Naprawdę, jest chyba najbardziej udanym elementem tej stylizacji. Co do kurtki, do jest podobna, aczkolwiek powinna być odpięta. Niestety już bardziej podobnej kurtki nie było w Starplazie. Spod niej dyskretnie wystaje top w kolorze magenty, w kolorze zbliżonym do barwy obuwia. Buty są w miarę podobne. Barwa spódnicy również jest podobna do realnej, więc jestem zadowolona. Największym mankamentem jest kurtka, no ale cóż..
 
kurtka - WOTW , 13sd
top - MSW, 11sd
spódnica -
RIO, 8sdtorba - Tingeling, 100smbuty - RIO, 40sd
 
 
Co sądzicie o stylizacji? Podobna?
 
 
 
Na koniec moja kochana Lana del Rey
 
Lana del Rey - Blue Jeans

6 komentarzy:

  1. faajne ! bardzo podobne, najmniej podobna jest kurtka, ale to chyba każdy zauważył :)
    świetni pomysłowo i kolorowo.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowe posty :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna, bardzo podobna. tylko cos ci sie naciagnelo xD

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. Co do piosenki, to ja wolę 'Summertime sadless' ;D

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę Summertime Sadness, ale już kiedyś wstawiłam to, poza tym lili też niedawno wstawiła tą piosenkę :] Ale Blue Jeans też lubię :*

      Usuń