Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 14 listopada 2012

Oceny apartamentów

Apartament tupta:

 
Moje pierwsze wrażenie? Bardzo przytulny pokoik. Ładny, ale dość prosty, bez większych kombinacji, zastosowania konwencji architektonicznych, brak wykorzystania mebli ze Stardesign, brak podłogi, pomysłu na ściany... Apartament prosty, zwyczajny i pospolity. Chociaż muszę przyznać, że podoba mi się ten taras, a także mebelki, które tam postawiłaś. Kolorystyka jest poprawna, nic się ze sobą nie gryzie. Proporcje też są prawie OK. Nie jestem tylko do końca przekonana co do tej... hm wiklinowej kanapy? Coś mi w niej nie gra. Poza tym nietrafionym pomysłem jest dołączenie do pokoju manekina.
 
Moja ocena wypośrodkowana: 4,5/10. Myślę, że sprawiedliwa.


Apartament MajkaKolorowa:


Tutaj niestety nie bardzo mam co oceniać, ponieważ pokój jest niemal w stanie surowym. Niestety i ten stan nie jest zbyt dobry. Nic tutaj do siebie nie pasuje. Czy to w tle to okno, czy przejściowe wnętrze? Chyba okno, co sugeruje księżyc, ale na pierwszy rzut oka nie wiedziałam. Kolejna sprawa to te nieudane schody. Nawet nie będę ich dłużej komentować. Ostatnia sprawa niedopasowane, nieładne okno. Kolorystyka jest niepoprawna; miks czerni i brązu to niedopuszczalny misz-masz. Jeśli chodzi o proporcje to nie wiem co mogę napisać, jednakże okno chyba jest za małe w stosunku do tego drugiego okna(?)
 
3/10
 
Dzisiejsze apartamenty nie powaliły mnie na kolana, ale bywa... Pamiętajmy, że to przede wszystkim zabawa, a nie wszyscy jesteśmy mistrzami architektonicznymi.
 
A jak Wam się podobają apartamenty?



7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami . Pierwszy.lepszy . Drugi wygląda jakby był w czasie remontu . Małe okno jest bezsensu, a to obok to chyba wejście na taras
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi pokój jest okropne :(( Zgadzam się z ocenami

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, to było daawno. To nie okno, to miał byc balkon, ale tylko chwilowo. Trafiłaś na nieodpowiedni moment. Teraz mam bardziej przyzwoicie. A schody według mnie są genialne :D. No, cóż, każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. A i dlaczego na tym blogu płaci się za reklamy a na mytworzymystardoll nie płaci się???

    OdpowiedzUsuń