Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 25 listopada 2012

Co jest już niemodne?

# 1 "Królowa Wybiegu"
 
 
 
Moim skromnym zdaniem "Królowa wybiegu" to kolejny stardollowy niewypał. Wprawdzie sam zamysł jest w porządku; najlepiej ubrane dollki wygrywają trochę grosza i dostają złoty puchar. Jednakże nie pamiętam, kiedy ostatni raz wygrała jakaś dollka, która była warta tego tytułu. Najczęściej wygrywają przeciętnie ubrane lalki, z - dajmy na to - dwudziestym krórymś poziomem i dzieje się tak ponieważ my - bardzo złaknieni starmonet - klikamy wyrywkowo pierwszą lepszą lalkę, nie bacząc na to czy nam się podoba, czy nie. Nie chcę tutaj zgrywać mędrca, ponieważ sama czasem tak robię, kiedy mi się śpieszy, a potrzebuję trochę sm. Niestety z tego lenistwa później nagradzane są osoby, które na to nie zasługują. Widziałam na stardoll wiele pięknych ubranych dollek, które ani razu nie były nawet w pierwszej dziesiątce, a zasłużyły na to dużo bardziej, niż inne, spamujące w KG i żebrające o zapisywanie ich lalek w albumie (przy czym same uczyniły to ze 100 razy). Takie zjawisko nie powinno być miejsca bytu, zresztą tak samo rzecz ma się z Cover Girl, o którym to "poczytnym" tytule pisałam jakiś czas temu. Poziom stardoll drastycznie maleje, cg zostają przypadkowe osoby, Hot projekty to zwyczajne rurki ze Stardesign, albo nieudaolnie imitacje Pepe pana Dziobaka, a Królowe wybiegu... No właśnie.
 
# 2 a'la fame, czyli tzw. sława.
 
Niestety tutaj nie znalazłam adekwatnego zdjęcia, jak na złość, więc po prostu pokrótce naszkicuje Wam poruszany problem. Pewnie kiedyś sami natknęliście się na taką "przypadłość", więc zrozumiecie co mam na myśli. Co jakiś czas, surfując po stardoll, przeglądając apartamenty itp, natykam się na dollki - najczęściej niedoświadczone, które nie grają zbyt długo - które mają w BFF sławne lalki, dajmy na to słynną Sisi, Ramzesik oraz kilka redaktorek popularnych blogów. Co więcej, owe osóbki zadręczają "sławy" nieustannym okupywaniem ich KG pisząc różnego rodzaju brednie: "Karinko/Paulinko/Gosiu ślicznie dziś wyglądasz, cudowna stylizacja, kochana!", "Wejdź na mój profil i zostaw jakiś komentarz, to będzie dla mnie zaszczyt", "Gratuluję Ci kochana CG - to już dziesiąty raz! Buziaczki skarbie". Och, jak słłitaśnie! Do tego czasem dochodzi też obsesyjne bronienie swoich idoli - tutaj mowa głównie o kontrowersyjnych redaktorkach - nawet jeśli ci nie mają racji, po to, aby wyżebrać sobie jakieś łaski. Według mnie takie wazeliniarstwo jest wyjątkowo niesmaczne i zwyczajnie żałosne. Sądzę, że takie osoby kierują się następującymi pobutkami - chcą się wybić i łudzą się, że zrobią to poprzez wchodzenie w tyłek popularnym laluniom, albo pragną zaszpanować znajomością z celebrytami, co zresztą wiąże się z tym samym. Ja lizodupstwu mówię zdecydowanie NIE.
 
 
Co sądzicie o dzisiejszym artykule? Czekam na Wasze kreatywne wypowiedzi.
 
PS.
 
Co sądzicie o Starblogu? Czytacie go? Czy raczej wolicie blogi poświęcone stardoll?
 

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się całkowicie z artykułem.


    Co się tyczy starbloga:

    Schodzi na psy. Artykuły (według mnie) mało wnoszące, literówki, brak przecinków - no dobrze - zdarzyć się może każdemu, ale 'starblogerem', powinien być ktoś, kto do dąży do perfekcji, zawsze sprawdza napisany tekst kilka razy...

    Razi mnie też, że artykuły są przeważnie bardzo krótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i do tego całkowicie zerżnięte z Internetu. Kiedyś napisałam na maila do adminów (w pomocy jest, że można xD), czy mogliby mnie przyjąć, ale odrzucili mnie ze względu na brak ss. Żałosne. Przecież lepiej wybrać jakąś lalunię która wszystko bierze ze tzw. zszywki czy zeberki, ewentualnie dorzuci od siebie 'podoba się to wam?' i tyle. Boję się tego co będzie się działo na sd za kilka lat, skoro już zszedł do tak niskiego poziomu.

      Usuń
    2. ... i coraz częściej opada mi szczęka jak wchodzę na stronę główną. Ncg i cg są coraz brzydsze, królowa wybiegu tak samo, sceneria to zwykle jakaś laleczka z napisem VOTE FOR ME!
      Masakra, po prostu masakra!

      Usuń
    3. o scenerii też mogłam napisać, ale pomyślałam, że to już bd przesada, że bd zbyt krytykować wszystko ;p ale może za tydzień napiszę, kto wie :D

      Usuń
    4. Dobrze uzasadniona krytyka to klucz do sukcesu.
      Mam nadzieję, że napiszesz, bardzo lubię Twoje artykuły :3

      Usuń
  2. Przeczytałam od początku do końca i mówiąc szczerze, to co napisałaś zachwyciło mnie w stu procentach - bardzo ciekawy artykuł. Mam dokładnie takie samo zdanie jak ty i niestety przyznam, że ja również spiesząc się w zarobieniu sm głosuję na byle kogo ... (ahhh muszę to zmienić).
    Mnie również denerwuje gdy ktoś kto ma ok. 30 poziomu i wygląda jak 'idź i nie wracaj' zostaje CG, ale co poradzimy...

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znosze, kiedy osoba ktora nie zasluguje wygrywa :/ jest to bardzo nie fair! gdyby kazdy glosowal na kogos, kto ladnie stylizuje ten konkurs mialby wiekszy sens...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywajmy, stardoll zszedł na psy i każdy, kto jest tu choć trochę dłużej widzi to. Ja jestem na sd od 2009r i widzę, jak stardoll stacza się.
    Na wybiegu staram się klikać na odpowiednie osoby, ale no wiadomo czasami mi się spieszy i klikam co popadnie. No ale w sumie, mamy pretensje że wygrywają plasticzki z 20 poziomem, ale to my się do tego przyczyniamy klikając gdzie popadnie.

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń