Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 6 listopada 2012

Hot or Not ; Makijaże

Dzisiaj oceniam Hermionapotter3 i modelka-lili.


Hermionapotter3

Tak średnio.. Nie przepadam za tymi ustami, ani za włosami, aczkolwiek sam makijaż nie jest zły. Ładne, pastelowe barwy, róż, żółć. Mam mieszane uczucia, jak już wspomniałam nie jestem fanką tych ust. Może HOT/NOT to dobra ocena :D
 
 
modelka-lili
 
Tutaj mi też usta i oczy nie pasują. Ładna fryzura, makijaż bardzo zwyczajny, nie wiem co dokładnie mam ocenić. Tylko wydłużyłaś rzęsy, pomalowałaś usta i jeden cień. HOT/ NOT, ale chyba bardziej na NOT.
 
A Wy co sądzicie? :D


 

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie drugi to jednak HOT mimo prostoty mnie urzekl...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie tam. Nic zwyczajnego. Nie spadły mi kapcie jak to oglądałam. Lepszy jest pierwszy ale i tak obu daję not .
    1 za dużo piegow, nie lubię tych ust i oczu. Makijaż sam w sobie jest fajny, szkoda że nie ruszyłas ust.
    2 fajna fryzura i to samo usta i oczy. Do kitu. Brwi powinny być bardziej e kolorze włosów a według mnie ten makijaż wyszedł co trochę a la barbie
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. none mnie wrażenia są bardzo proste :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy makijaż jest spoko :3

    OdpowiedzUsuń