Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 15 listopada 2012

metamorfoza wiciulka1998

 
PRZED: Niby wszystko gra pod względem estetycznym i kolorystycznym, ale nie podoba mi się kilka ciuszków, m.in top z czachą, platformy i blazer. Dobrze dobrałaś dodatki za to duży plus. Stylizację uważam więc za poprawną, choć bez rewelacji.
PO: Postawiłam na bezpieczne zestawienie czerni i bieli. Miałam jeszcze kilka pomysłów, ale ciężko było połączyć niektóre topy ze spodniami ze względu na fasony. Stylizacja jest dość prosta i nieskomplikowana, ale mnie się podoba.
 
 
PRZED: Tutaj nie mam żadnym zatrzeżeń, ponieważ zarówno twarz, jak i makijaż bardzo mi się podoba. Metamorfozę uważam w sumie za bezcelową.
PO: Pobawiłam się trochę Twoimi kosmetykami, ale osobiście Twój wcześniejszy makijaż bardziej mi się podobał. Jedyne co, to wydaje mi się, że lepiej Ci w kitce.
 
Jak Wam się podoba metamorfoza?

6 komentarzy:

  1. W ubraniu PO jest lepiej, a w makijażu nie potrafię powiedzieć, który bardzij mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja po. Bardziej przyciąga wzrok
    Makijaż przed . Jest fajny a.metamorfozę makijażu przeprowadzono bez sensu xD
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo że po Lepieej :D



    Wandosz

    OdpowiedzUsuń