Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 23 listopada 2012

Stylizacja.

Dawno nie wstawiałam swoich stylizacji, dlatego dziś postanowiłam zamieść jedną - najbardziej aktualną.
 
 
 
Punktem kulminacyjnym out'fitu jest spódnica Moshino TRIBUTE, którą niedawno zakupiłam w Starbazarze. Mimo, iż nie przepadam za żółtym, tutaj kolor jest bardzo na miejscu i mi odpowiada. Spódnica może mieć wiele zastosowań, ja akurat nie chciałam się zanadto wysilać i postawiłam na prostotę; zwyczajne zestawienie z bezpieczną czernią i złotymi akcentami. Elegancko, schludnie, z klasą. Na górę zdecydowałam się włożyć sukienkę z najnowszej kolekcji PPQ z małymi bufkami na ramionach. Dodałam pasek z od Anny Sui TRIBUTE oraz żółte okulary przeciwsłoneczne - darmówkę. Miałam dylemat nad doborem torebki i butów, na początku chciałam włożyć platformy, ale szpilki PPQ lepiej tutaj pasują, podobnie jak śliczna torebka na złotym łańcuszku z Supertrash girls.
 
 
 
Co sądzicie o stylizacji?

6 komentarzy: