Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 2 listopada 2012

Grafika

Jest weekend, mamy dużo czasu, to postanowiłam wstawić grafikę, abyście mogli podyskutować na jej temat pod postem.
Po tej grafice wykonałam jeszcze kilka, ale ta mi się najbardziej podoba. Najlepiej mi wyszło tutaj cieniowanie itd.
Oto ona :
 
Mi się ona podoba. Najlepsza moja grafika, jak już wspomniałam. Najbardziej udane są moim zdaniem ręce, jestem z nich najbardziej zadowolona. W ogóle jestem zadowolona ;))
 
 
Ja się tutaj rozpisywać nie będę, ponieważ to Was proszę o opinię :]
Śmiało, co sądzicie? :D Możecie krytykować. Jeśli Wy również robicie grafikę, jakich programów używacie? Ja jedynie Gimpa :)
 
 
 
Amy MacDonalds - Slow it Down

7 komentarzy:

  1. Jest spoko, ale wydaje mi się że szyja jest za krótka. A ręka oparta na biodrze trochę za mała

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z powyzszym komentarzem ;P .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wydaje mi się, żeby szyja była za krótka!
    Ręce faktycznie wyszły bardzo dobrze. Nie robię grafiki, ale powinnaś popracować i zacząć robić też fryzury.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nawet, z pewnoscia lepsza niz moje :D wg mnie tez : szyja dluzsza i po sprawie :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna *.*
    Może faktycznie - szyja jest trochę za krótka, a dłoń za mała, ale jestem pod wrażeniem całokształtu - lepsza niż moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło Ci spoko. Zgodzę się że szyja jest troszkę za krótka, ale oprócz tego jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam też tylko Gimpa ;d Ogólnie poradzę się Jagny, może powie mi 'ocokaman' z tym photoszopem. Na razie - etap gimp. *.*

    OdpowiedzUsuń