Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 11 listopada 2012

Oceny stylizacji

Witajcie!
Przepraszam, że nie było ostatnio postów. Mamy troszeczkę mało czasu, wiecie, jak to jest. Mamy nadzieję, że nie gniewacie się na nas.
Przypominam o konkursie na makijaż, niedługo rozstrzygne wspomniany konkurs.

Oceniam dziś natusia2000t i SoniaBlade.


natusia2000t
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Mi się w miarę to podoba. Nie mam pojęcia dlaczego, ale urzekły mnie buty. Ciekawy krój, kwiecisty wzrór. Nie jestem pewna, czy napewno pasują do tej stylizacji, ale są spoko. Oprócz butów wszystko fajnie pasuje - skórzane legginsy, biały top i świetna kurtka. Usunęłabym ten wisiorek. Ogólnie udany outfit.
 
 
SoniaBlade
 
Ocena ogólna : 6
Opis : Podoba mi się od pasa w dół. Ubóstwiam super obcisłe rurki ze Stardesign! Ładnie prezentują się z czarnymi butami. Z górą sprawa ma się gorzej. Kolorystyka ok, ale nie podoba mi się ta bluza i okropnie rażą mnie te słuchawki. Kapelusz też mi tu nie gra.
 
 
Co sądzicie o ocenach i outfitach? :D
 

4 komentarze:

  1. Są ciekawe i nawet fajne. Oba :) Pierwszy wydaje mi się lepszy. Ale doll ma okropną fryzurę, to masakrycznie odstrasza. !!! Zrób coś z tym :).
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  3. sekund doll wydaje się szalony :/ Zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń