Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 12 listopada 2012

Metamorfoza Ingri13

Kochani!
Dzisiaj wykonam metamorfozę Ingri13.

STRÓJ :

Przed: Każdy ma inny styl, ale ja mam inny niż Ty :D Jedynie kolorystyka jest ok. Ta kurtka, moim zdaniem, nie pasuje do tej bluzki. Fasonem do siebie nie pasują. Nie cierpię glanów, więc w stardollowym świecie też ich nie lubię. Pończochy także mają dziwny, białawy kolor. Jeśli to jest właśnie Twój styl, to spoko, ale mi on do gustu nie przypadł.
Po: Miałaś naprawdę mnóstwo ciuchów, ale było trudno je do siebie dopasować. Wykonałam więc prostą stylizację z przewagą koloru jasnofioletowego. Bardzo mi się podobają spódnice i sukienki z baskinką, więc musiałam wykorzystać tę sukienkę. Buty są prawie w identycznym kolorze, trochę jaśniejsze. Uwielbiam tą koszulę bez rękawów. Dopełnieniem stylizacji są dodatki. Śliczny naszyjnik, uważam, że idealnie pasuje do outfit'u. Do tego mała torebeczka. Jestem zadowolona z efektu.
 
 
MAKIJAŻ :
 
 
Przed : Nie podoba mi się Twoja twarz. Za dużo kolczyków, za dużo cienia i za dużo pudru. Nawet znienawidzone przeze mnie piegi, są najmniejszym problemem. Nie lubię też tego kształtu twarzy. Nie przypadła mi do gustu również fryzura.
Po: Jak dla mnie, ogromna zmiana.Usunęłam niepotrzebne kolczyki oraz nadmiar kosmetyków. Podkreśliłam policzki, usta pomalowałam jasną szminką. Oczy pomalowałam kilkoma cieniami i evelinerem.
 
Co sądzicie o metamorfozie? Waszym zdaniem lepiej przed czy po? :D
 

8 komentarzy:

  1. Nie zawiodła mnie dużo :( jej twarz jest straszna ja wolę "PO" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po i po. Z tym że stylizacja po jest przecudowna , a makijaż po nie jest fajny ale lepszy niż przed. Takie jest moje zdanie
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,to jest mój styl, zarówno w stardoll jak i poza nim. <: Dzięki za metkę. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakos w twarzy nie podoba mi sie zadna, a w stroju PO jest sliczne

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku!!! Gdy zobaczyłam twarz PRZED to się przestraszyłam... Ile kolczyków... Na tomiast strój PRZED był jako taki. Stylizacja PO jest bossska i oczywiście make-up też. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna metamorfoza.
    Makijaż 'po' bardzo przypadł mi do gustu.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń