Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 6 grudnia 2012

Talenty

Niedawno natknęłam się na sd na fenomenalny apartament! Jego kreatorem jest ZIVYLE - mnie osobiście ten nick, wcześniej nic nie mówił, ale być może Wy ją znacie.
 
Poniżej zamieszczam kilka screenów jej boskich wnętrz:
 
 
 
 
 
 
Zdecydowanie najbardziej podoba mi się czwarty pokój (od góry) oraz dwie kuchnie. Na sd niewiele widziałam naprawdę dobrze urządzonych jadalni i kuchni, ale te są fantastyczne! Bardzo podobają mi się kolory, ten słodki błękit w połączeniu z staroświeckimi uroczymi mebelkami, które świetnie wspólgrają z krajobrazem za oknami. Pomysł super! Pokój wyłożony luxfery również mnie urzekł, marzy mi się taki. Podłoga, stopnie, przejścia sa doskonałe. Jak widzicie każde wnętrze jest dokładnie przemyślane i zaplanowane w najdrobniejszych szczegółach. Apartamenty takie, jak ten mogą być źródłem inspiracji, wzorem.
 
 
Co sądzicie o artykule?
 
Spośród komentujących jedna osoba zgarnia 5 sd :-)

8 komentarzy:

  1. slicznie ma :) ale musiala w nie duuzo kasy zainwestowac

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dziewczyna naprawdę ma talent
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne apartamenty...chcialabym umiec takie robic...poza tym ile ona musiala na to wszystko wydaC SD

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, ta dziewczyna ma naprawdę wielki talent dekoratorski;) chciałabym też tak umieć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokoje są ładne, ale ZIVYLE znam z kopiowania apartamentów, projektów, stylizacji itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chciałoby mi się tyle kasy wydawać na jeden pokój xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoje są fantastyczne. Najbardziej podoba mi się pierwszy od góry. :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe wnętrza. Chciałabym takie.
    Netka__

    OdpowiedzUsuń