Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 5 grudnia 2012

Oceny apartamentów

AvrilRamona13


Kolorystyka: Dobra! Postawiłaś na delikatne, pastelowe kolory. Dominuje biel, jasny róż, beż. Nie zaliczyłaś żadnych wpadek w tej dziedzinie, dlatego za kolorystykę dostajesz całe 10/10 pkt.
Proporcje: Właściwe, tutaj też nie mam zastrzeżeń. 10/10 pkt.
Dodatki, wykończenia wnętrz: Sporawo elementów, dodatki, ozdoby. Nie jestem do końca przekonana do tych bielonych cegieł; myslę, że o wiele bardziej udana jest ta pasiasta tapeta obok (chociaż troszkę zemsknęła Ci się rączka i nałożyłas ją nieco krzywo, ale to detal). 8/10 pkt.
Kreatywność: Pokoik uroczy, włożyłaś w niego sporo pracy, wszystko prezentuje się świetnie, jednakże nie jest zbyt wymyślny, oryginalny itp, dlatego nie mogę dać maksymalnej oceny. 7/10 pkt.

Łącznie uzbierałaś 35/40 pkt! Bardzo dobrze!

synopsa


Kolorystyka: Bardzo stylowa, jednolita, w moim guście! Uwielbiam apartamenty w stylu minimalism, a Twój się w taki wspisuje. Przydałoby się może troszeczkę innego koloru dla urozmaicenia, może np. brudny róż? 9/10 pkt.
Proporcje: Dobre, jedyne co trochę mi się gryzie to ten przeszklony stolik. Sama nie wiem, ale wydaje mi się za mały, w dodatku stoi pod dziwnym kątem. 9/10 pkt.
Dodatki, wykończenia wnętrz: Są i to fantastycznie dobrane! Brakuje mi jednak czegoś, może jakiegoś obrazu, kinkietu, żyrandola. Po prostu czuję lekki niedosyt. 8/10 pkt.
Kreatywność: Wykazałas się nia, to na pewno. Są przejścia, sklepienia, fajne widoki za oknem. Może i widziałam sporo podobnych apartamentów, ale i tak Twój mi się podoba. 9/10 pkt.

Uzbierałaś 35/40 pkt, tak samo jak koleżanka powyżej.

Co sądzicie o dzisiejszych ocenkach? Podobają Wam się apartamenty?

Z okazji 450 obserwatorów, mam dla Was niespodziankę. Wśród komentarzy poniżej jedna osoba wygra 10 sd!

EDIT: 10 sd otrzymuje TheSonnka ! Gratuluję. Po nagrodę zgłoś się do mnie.

9 komentarzy:

  1. Według mnie apartamenty obu dziewczyn zasługują na na taką ocenę ale mi osobiście bardziej podoba się apartament nr 1, w drugim jest za dużo kamyczków na podłodze i wygląda to dziwnie
    TheSonnka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ocenę :)

    synopsa ma świetny pokój! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi drugi przypadl bardziej do gustu, ale pierwszy tez jest super :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi drugi bardziej się spodobał kocham apartamenty w tym stylu
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej spodobał mi się drugi pokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej spodobał mi się drugi pokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym śliczna jest ta waza (?) z kwiatami na pierwszym planie.
    Drugi też mi się podoba, ale dziwny jest ten dywan/okładzina/kamyki (?), jak dla mnie ładniejszy byłby gładki. ;P

    Słowem bardziej podoba mi się pokój 1, ale drugi też jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się ocenami :) W pierwszym ładny widoczek za oknem :)
    W drugim absolutnie wsyztsko mi się spodobało :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń