Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 16 grudnia 2012

Oceny stylizacji

Dzisiaj oceniam : tomek11111 i JuliaWie.

tomek11111
 
Ocena ogólna : 7,5
Opis : Podoba mi się ta stylizacja. Nie pasują mi okulary. Śliczna spódnica. Świetne połączenie ubrań, pasuje idealnie. Moim zdaniem, nie pasują buty. Oprócz tego jest fenomenalnie. Plus za brak dodatków, ponieważ wisiorek, czy bransoletka byłaby przesadą. Ładnie.
 
 
JuliaWie
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Prosto, elegancko, acz ładnie. Minimalistyczny outfit, udany. Połączenie tych rurek z botkami optycznie wydłuża nogi doll. Zwiewna i asymetryczna góra. Mogłaby być ewentualnie ciemniejsza torebka.
 
Co sądzicie o stylizacjach i ocenach? Jak Wy oceniacie doll?
 

6 komentarzy:

  1. z pierwsza sie zgadzam z druga niekoniecznie: dalabym moze 5,5 - 6

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie podoba mi się styl w tomek11111 :( i JuliaWie i Like *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja... Ale bez okularów :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. KicZowate okulary.
    2. Boski outfit.
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej odpychają mnie te okulary.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń