Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Metamorfoza

Cześć.
Dzisiaj wykonuje metamorfozę Selenka0.


STRÓJ:
Przed : Okropny piercing. Plusem jest to, że ładnie połączyłaś kurtkę z kamizelką. Świetne. Za dużo dodatków - wisiorek-krzyż, pasek z ćwiekami, bransoletka z ćwiekami, torebka z ćwiekami i buty z ćwiekami. Przesada. Co za dużo, to niezdrowo.
Po: W Twojej szafie znalazłam wiele bardzo ładnych ubrań - LE, ELLE, Antidote, HB.. Tylko, że takie ciuchy trudno połączyć ze sobą, by nie stworzyć kiczowatej stylizacji. Wybrałam więc spódnicę z LE z baskinką i połączyłam ją z bluzką o ciekawym kroju. Dodałam jedynie wąski pasek, małe bransoletki i proste szpilki z LE. Gdybym dodała wisiorki, blazer, torebkę, byłaby to gruba przesada, jak w przypadku Twojego stroju.
 
 
MAKIJAŻ :
Przed : Nie ma żadnego plusa. Dwa ogromne kolczyki w nosie, bardzo brzydki kolczyk w wardze, kiczowate, brzydkie rzęsy, brzydkie usta, kiepskie oczy.. Ok, jest jeden plus. Ładna fryzura.
Po : Zrobiłam Ci delikatny makijaż - jasne oczy i usta. Wykonałam makijaż w jasnych, pastelowych kolorach. Zmieniłam kolor włosów na nieco jaśniejszy. Jak dla mnie wielka zmiana, na lepsze.
 
 
Co sądzicie o metamorfozie? Lepiej przed czy po? :)
 
 


6 komentarzy:

  1. bardzo fajna metka :) po o wiele lepiej choc w stroju nic mnie nie razi zbytnio

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta spódnica z baskinką. ♥
    Fatalny makijaż i piercing. Poprzednia fryzura pogrubiała twarz.
    Ale trzeba przyznać, nie było źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarz przed jest masakryczna, głównie przez kolczyki, ale spódnica po - <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, mam słabość do piercingu i w życiu realnym też lubię się wyróżniać, więc może stąd u mnie ta skłonność do przesady :P Niemniej delikatność 'po' też mi się bardzo podoba. Długo czekałam na tę metamorfozę i nie zawiodłam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. PO. Po i jeszcze raz PO!!!
    Nie lubię takiego stylu , piercing jest nieźle przesadzony.
    A delikatne wrażenie PO przyciąga do dodawania wpisów w KG :) :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń