Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 20 grudnia 2012

Stylizacja

Dzisiaj zamiast stylizacji na podstawie realnej, zamieszczam normalną, stardollową stylizację.
Nie znalazłam stylizacji, którą możnaby było odtworzyć na stardoll.
 
Więc, oto i moja stylizacja:
 
Podoba mi się ta stylizacja. Przed długi czas miałam już ten sam strój - spódniczka z baskinką + sweter z napisem SMILE. Usiadłam dzisiaj i poszperałam w szafie. Jako, że jestem fanką tego kardiganu, postanowiłam użyć go w stylizacji. Dodałam do niego jedną z moich ulubionych bluzek - zwykły top z kołnierzykiem. Następnie pomyślałam o tych pończochach, więc założyłam je i rajstopy. Przyszła mi na myśl ta torebka, której chyba jeszcze nie miałam okazji użyć, więc postanowiłam wykorzystać ją teraz. Pozostawał problem butów i spodni lub spódniczki. Strzałem w dziesiątke okazały się.. majtki :) Nie mogłam znaleźć butów, lecz po dłuższym namyśle, pomyślałam o czarnych oksfordkach.
 
 
 
Co sądzicie o stylizacji? Podoba Wam się? :D
 

11 komentarzy:

  1. Naprawdę ciekawa stylizacja- taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawa stylizacja- taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest super. Bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gdzie kupiłaś bluzkę?
    A co to są te yearbooki,czy jakoś tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje sie takie serduszka w księdze osiągnięć, czy coś takiego :D Trochę bzdurne to jest.

      Usuń
    2. Aaaa okej :D.Zgadzam się! Na co komu te serca... xD

      Usuń
    3. Bluzkę kupiłam w Windows of the World za 72sm :} cieszę się, że stylizacja sie podoba :))

      Usuń
  5. Nie podoba mi się ani kszty. Ja bym zamiast tego sweterka dała jakiś jednolity, a zamiast tych jazzówek jakieś trampki, lub szpilki, byle nie za wysokie. W skali 1-10 daje tej stylizacji 3. CIENKO!

    OdpowiedzUsuń