Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 9 grudnia 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Dzisiaj oceniam : Ania20212 i Ingri13.
 
 
Ania20212
 
Ocena ogólna : 6
Opis : Samo połączenie spódnicy, albo sukienki (nie widzę dokładnie) z kamizelką, nie jest złe. Nie pasuje mi tutaj beżowa kurtka i torebka. Powinna mieć bardziej pastelowy odcień. Jeśli chodzi o buty, po prostu mi się szczególnie nie podobają, ale nie są jakieś rażąco złe. Najbardziej, jak już wspomiałam, nie podoba mi się kurtka.
 
Ingri13
 
Ocena ogólna : 3? :)
Opis : Przepraszam na tę niską ocenę, ale jest tego wszystkiego za dużo. Mnóstwo wisiorków, złoto, srebro, torebka, blazer, mini, zakolanówki, buty, bluzka.. TO wszystko nie tworzy fajnego efektu. Kiepsko ;D
 
 
Co sądzicie o stylizacjach i moich ocenach? :D
 
EDIT: 5 sd za komentownie zgarnia izka123
 

7 komentarzy:

  1. zgadzam sie z ocenami :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to nie podobają mi się zbytnio ;D
    Zgadzam się z ocenami :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mi się podoba żadnych nadgarstek :/zgadzam sie z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, nawet nie wiedziałam, że się tu zgłaszałam XD Dzięki za ocenę ^^

    Ingri13

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zgadzam się ocenami. Drugi strój jest... nie w moim stylu.!
    stella449

    OdpowiedzUsuń