Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 6 grudnia 2012

metamorfoza niQueen

 
PRZED: Bardzo monotonnie, niby klaszycznie, ale nudnawo. Osobiście lubię połączenie niebieskiego i zieleni (chociaż niektórzy uważają je za kontrowersyjne), ale tutaj dodałabym coś jeszcze, chyba zrezygnowałabym ze spódniczki i wykorzystała jakieś dodatki.
PO: Ta stylizacja bardzo mi się podoba, troszeczkę strój marynarski, po troszę elegancki, o czym świadczy ta cudna czerwona torebka i rozkloszowana bandana.W tej odsłonie jest Ci do twarzy.
 
 
 
PRZED: Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, zarówno twarz, jak i makijaż bardzo mi się podobają. Super!
PO: Uzyskałam bardziej drapieżną wersję Ciebie i według mnie to równie udana wersja, co ta subtelniejsza.
 
Co sądzicie o metce?
 
Z okazji małego jubileuszku jedna z osób komentujących otrzyma 5sd.

7 komentarzy:

  1. Ładnie i przed i po. Zrobisz mi metkę ?
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. makeup po fajny ale stylizacja nie przekonala mnie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. w stylizacji "po" lalka ma za wysoko nałożoną marynarkę i przez to wgląda jakby się garbiła...

    xxBuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż po... :D
    "Klaszycznie"? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja przed - Jestem na NIE buty są dobrane, bo? Bo nie maiałaś innych? tak to wygłąda.
    Po- źle ubrana marynarka, wygląda jakby doll miała garba. Wyrzuciłabym czerwień, a dodatki zrobiła niebieskie lubi niebiesko-białe
    Make- up
    przed: Ładny :)
    Po - super, ale nie lubię tej fryzury.
    stella449

    OdpowiedzUsuń