Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 2 grudnia 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Powinnam oceniać dzisiaj julia7373 i mamymamyKitty, ale niestety tej drugiej nie mogłam znaleźć. Wyświetliło mi się, że nie ma takiego użytkownika. W takim razie oceniam kolejną osobę z kolejki, czyli nataliab11.

julia7373
 
Ocena ogólna : 6,5
Opis : Nie najgorzej. Lubię te platformy i zakolanówki. Nie mniej jednak, uważam, że jest to banalny outfit. Nie podobają mi się szorty, pasek i koszula, aczkolwiek nie gryzie się nic ze sobą kolorystycznie czy fasonem. Nie jestem szczególnie przekonana do tego stroju.
 
 
 
nataliab11
 
Ocena ogólna : 8
Opis : Moim zdaniem świetny, minimalistyczny strój. Wszystko poprawnie dopasowane. Najbardziej podobają mi się spodnie. Ciekawa jest koszula. Idealnie dopasowane dodatki. Spodnie i koszula mają taki krój, że gdybyś dodała jakieś inne dodatki, niż ta torba, stylizacja byłaby popsuta. Na szczęście nie kombinowałaś i wyszła taka oto prosta stylizacja :)
 
Co sądzicie o moich ocenach i o strojach dziewczyn? :p

6 komentarzy:

  1. mi się podoba zarówno nadgarstki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie mi sie podobają. Pozwolicie, ze tu cos dodam. Odnośnie komentów. Nie wiem jak innych, ale mnie bardzo męczy to wchodzenie w komentarze i pisanie i wracanie do poprzedniej strony. Wyskakujące okienka sa praktyczniejsze. To jest tylko moje zdanie i jesli chcecie coś zmieniac to najpierw spytajcie pozostałych czytelników :-) Żeby nie było ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje :)
    Fajniejsza jest pierwsza. Widziałam takich dużo ale jest świetna i dborze wykonana,
    Druga - Fajny :) popularny, ale również genialny strój :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń