Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 24 grudnia 2012

metamorfoz + życzenia świątecznie


Wesołych Świąt,
spełnienia marzeń, gwiazdki z nieba, zdrowia, sukcesów w szkole, dużo miłości, wspaniałych przyjaciół oraz
Szczęśliwego Nowego Roku 2013!
Życzy Wam redakcja ms-ms
 
 
 
metamorfoza KeshaSabert:
 
 
PRZED: Jest może troszeczkę kiczowato, ale ponieważ lubię lamparcie wzory, centki i panterki jestem na TAK! Na Twoim miejscu zmieniłabym torebkę na kopertówkę i dałabym tunikę na górę, albo chociażby rozświechtaną koszulę.
PO1: Bardzo łagodnie i dziewczęco! Cud, miód, orzeszki. Grzeczna dziewczynka z sąsiedztwa.
PO2: Francja-elegancja! Odświętnie i glamour zarazem za sprawą tej diamencikowej spódnicy. Nie jestem do końca zadowolona z zdoboru torebki, ale nie znalazłam innej pasującej.
 
PRZED: Masz bardzo ładną twarz! Wyglądasz bardzo kobieco, makijaż ostry, ale nie przedobrzony trochę w stylu kobiety-kot, ale może to tylko takie moje spostrzeżenie.
PO: Chciałam wydobyć z Ciebie aniołka, dlatego pomalowałam Cię łagodniej i rozjaśniłam Ci włosy. Mnie się podoba, ale wcześniej też było bez zastrzeżeń.
 
Mikołaj ma dla Was niespodziankę! Każdy komentator dostanie prezent!
 
 

9 komentarzy:

  1. bardzo udana metamorfoza :)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  2. super metka, choc przed az tak zle nie bylo :)
    Wesolych swiat przy okazji :)
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt

    Metamorfoza świetna. Szczególne PO2.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza. Ja również życzę wszystkim bardzo wesołych świąt i dobrej passy na przyszły rok. :))

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie. Niepodoba mi się strój przed makijaż fajny
    Stella449

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się makijaż przed ale styl nie za bardzo....zgadzam się jest trochę kiczowaty.Za to stroje po są świetne..zwłaszcza po1 :)
    Także życzę wszystkim Wesołych Świąt i wymarzonych prezentów pod choinkę :D
    MissGoldOliwia

    OdpowiedzUsuń
  7. O.o będzie prezent ..? :> A co do metki w 100% sie z Tb zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :D
    Lubię stardoll , a ten b log jest ogólnie super ^^
    Myślę że jednak makijaż 1 jest lepszy :D po 2 jes NAJJ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, stylizacja przed mi się nie podoba, po są ładne, zwłaszcza 2. A makijaż wolę przed.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń