Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 20 grudnia 2012

Oceny apartamentów

G_a_b_i_98:


Kolorystyka: Poprawna, prawie wszystko do siebie pasuje. Mam jedynie awersje do tego stolika, ponieważ bardzo nie lubię połączenia brązu i czerni. Oprócz tego mankamentu wszystko gra. 8/10
Proporcje: Tutaj nie mam akurat żadnych zastrzeżeń. 10/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Dużo, miejscami nawet za dużo. Mam wrażenie, że stół niemal ugina się pod ciężarem akwarium, książek, wazonu itd. Myślę, że z poduszkami też trochę przesadziłaś, gdyż wystarczyłaby jedynie ta w zeberkę. 6/10
Kreatywność: Bardzo spodobał mi się pomysł na okno - widok jest mega! Za to masz wielki plus. 8/10

W sumie otrzymujesz 32/40 punktów.

pati99love:

 
Kolorystyka: Dobra, wykorzystałaś niewiele barw w dodatku w pokrewnych odcieniach. 10/10
Proporcje: Tutaj kilka rzeczy mi nie odpowiada. Po pierwsze stosunkowo za mała kanapa i dywan. Myślę, że to podstawowe błędy. Szafka jest za wysoko i też jest za mała. Okno wygląda, jakby wystawało ze ściany; nie widać wyraźnej okiennicy. 5/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Troche ich jest, ale myślę, że mogłaś je lepiej przemyśleć, wyglądają na przypadkowe. 5/10
Kreatywność: Umiarkowana, pokój raczej się nie wyróżnia spośród innych, nie mniej jednak apartament ogólnie jest ładny. 5/10
 
Uzbierałaś 25/40 punktów.
 
Co sądzicie o ocenach? Spośród komentarzy wyłowie dwie osoby, które otrzymają 5 sd.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pokój jest całkiem fajny. W drugim nie podoba mi się walizka, strasznie odciąga mój wzrok od reszty.
    Netaka__

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca zgadzam sie z ocenami. Zwłaszcza patii99love

    OdpowiedzUsuń