Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 17 grudnia 2012

metamorfoza 4EverYou


PRZED: Prosto, ale ładnie. Podoba mi się połączenie fioletu z klasyczną czernią. Idealnie dopasowałaś torebkę na eleganckim złotym pasku. Jedyne, co niezbyt mi się podoba to buty.
PO1: Twoja szafa wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie! Była naprawdę bogato wyposażona, dlatego nawet te dwie 'skromne stylizacje' to dla mnie za mało, czuję lekki niedosyt. W pierwszym outficie postawiłam na jasne kolory; moją ukochaną orzeźwiającą mięte i kość słoniową z domieszką szarości (oksfordki). Barwy letnie, radosne. Wyglądasz świeżo i naturalnie.
PO2: Stylizacja bardziej drapieżna, moro spódnica z wysokim stanem do tego grube, wysokie platformy i motocyklowa obszerna kurtka. W takim stroju mogłabyś spokojnie wybrać się na randkę z harleyowcem!


 
PRZED: Masz bardzo ładną doll! Świetnie dobrane elementy twarzy, jedne z najładniejszych na sd. Makijaż staranny, widać przejścia, poza tym fajne kolory. Moim jedynym zastrzeżeniem są brwi rozjaśnione według obecnej mody, której ja nie jestem sympatyczką.
PO: Do twarzy Ci w tym koczku, więc nie zmieniałam Ci fryzury, jednakże przyciemniłam kolor na potrzeby makijażu.
 
 
 
Co sądzicie o dzisiejszej metce?
Spośród komentujących wylosuje dwie osoby, które zgarną 5 sd.

6 komentarzy: