Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 12 grudnia 2012

Oceny apartamentów

julomarty

Kolorystyka: Na pierwszy rzut oka wydaje się być poprawna, ale po bliższych i dokładniejszych oględzinach, bez trudu da się spostrzec, iż wiele barw tutaj się gryzie. Chociażby drewniana podłoga i tapeta na ścianie. Niepotrzebnie wybrałaś meble w różnych odcieniach beżu i brązu, to niedobre połączenie, w dodatku meble nie pasują do siebie pod względem gatunkowym. 4/10
Proporcje: Nie ma tragedii, ale nie jest też idealnie. Ściana wydaje się być olbrzymia przez te wzory, optycznie pomniejsza wnętrze i sprawia dziwne wrażenie optyczne. 6/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Dość ubogo, właściwie żadnych ozdób, dodatków. Kilka elementów na krzyż. 4/10
Kreatywność: Pokój raczej pospolity, nie wyróżniający się spośród setek innych, zwyczajnych. Mało elementów, w dodatku bardzo razi mnie ta niedokończona podłoga. 3/10

Łącznie uzbierałaś 17/40 pkt.

Keinam1992


Kolorystyka: Prawie dobra, ale według mnie podłoga jest za ciemna, zbyt cięzka do tego słonecznego, jasnego pokoju. Nie jestem też przekonana co do tej sraczkowatej ściany, kolor okropny! 6/10
Proporcje: Jest niestety kilka błędów. Krzesła sa stosunkowo za małe, natomiast doniczka za duża. Wszystko w tym pokoju wydaje mi się pomniejszone i to o wiele za dużo. 4/10
Dodatki, wykończenia wnętrz: Tutaj jest w porządku, sporo akcesoriów, rosliny, obrazki. Podoba mi się. 7/10
Kreatywność: Na pewno włożyłaś w ten pokój dużo pracy, sporo elementów, a rozmieszczenie wygląda na bardziej przemyślane, niż przypadkowe. Może mnie osobiście pokój nie przypadł zanadto do gustu - zmieniłabym w nim to i owo - to jednak nie jest on ani podręcznikowym przykładem prostoty, ani niewysłowionego kiczu, albowiem nie jest źle. 6/10

Razem 23/40 pkt.

* Nie podałaś, który pokój mam poddać ocenie, a w głównym miałaś garderobę. Wybrałam więc ten, który najbardziej mi się spodobał.


Co sądzicie o Ocenach? Spośród komentujących jedna osoba dostanie 5 sd.

8 komentarzy:

  1. Ja nie mam zastrzezen do zadnego z ww. pokoi

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami a szczególnie z tym OHYDNYM kolorem ścian o.O Tylko ten kolor mnie razi, reszta jest bardzo fajna ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie fajną liczbę postów w 2012 roku ;>

    333 :DD
    Szkoda, że nie 666 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  5. no to dobrze wybrałaś, dzięki :) właśnie o ten mi chodziło a nie wiedziałam, że już będziesz oceniać. na pewno zastosuję się do rad... pokoi nie umiem urządzać wcale dlatego mi się wydaje, że wyszedł całkiem niezły i naprawdę wbrew pozorom włożyłam w niego dużo pracy i czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie się nie zgadzam. Strasznie krytycznie do tego podeszłaś. o.o

    OdpowiedzUsuń