Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 27 grudnia 2012

Metamorfoza

Witajcie!
Dzisiaj wykonuję metamorfozę dollce o nicku mandaryna1996.


STRÓJ :

Przed : Nie jest źle. Elegancko, tylko że nie pasują moim skromnym zdaniem te tatuaże do tego, jak już wspomniałam, eleganckiego outfitu. Pomijając ten fakt, wszystko jest w porządku. Złoto + czerń to klasyczne, acz udane połączenie.
Po: Wykonałam stylizację zachowaną w ciemnej tonacji, Zwykła, ciemna bluzka, ciemna kurta i koronkowa spódniczka z różowymi wstawkami. Oczywiście oryginalnie spódnica to sukienka :) Byłam zachwycona Twoją kolekcją butów, torebek i innych dodatków. Naprawdę imponujące. Nie mogłam się zdecydować, ale w końcu wybrałam małą kopertówkę i czarne platformy.
 
 
MAKIJAŻ :
 
 
Przed : Strój był dobry, ale makijaż już nie najlepszy. Rozumiem, można mieć kolczyka w jednym miejscu, ale piercing całej twarzy to już przesada. Poza tym dziwny makijaż oczu. Ogólnie Twoja doll nie jest jakaś brzydka. Zmyj makijaż, usuń zbędne kolczyki, a będzie dobrze :)
Po: Przede wszystkim zmieniłam kolor włosów. Fryzury nie zmieniałam, ta chyba najlepiej Ci pasuje. Do makijażu oczu użyłam czarnego i jasnoróżowego cienia. Bardzo trudno maluje się te oczy, więc wolałam nie malować mocnej. Policzki lekko podkreśliłam pudrem. Postawiłam na jasne usta.


Co sądzicie o metamorfozie? Udana, czy lepiej przed? Piszcie w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. kolczyki jak i tatuaże oraz mocny makijaż to odzwierciedlenie mojego prawdziwego, realnego ja ;) tego się nie pozbędę (nie podoba mi się wtedy moja doll ;cc). Bardzo mi się podoba to, co przygotowałaś. Może dodałabym inne buty do stylizacji. Makijaż zaś jest jak dla mnie za delikatny. I brakuje tu kolczyków... No ale Twoją prace oceniam tu na 5+

    pozdrawiam, mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę przed. *_* Kolczyki świetnie pasują do tej doll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się te piercing :/ mi się podoba PO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę przed, po jak dla mnie bez wyrazu i zbyt delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej jest po

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń